اخبار

کروم بوک CX110 شرکت NComputing رونمایی شد؛ نمایشگر ۱۱٫۶ اینچی + رم ۴ گیگابایتی

چند سالیست که کروم بوک ها مورد استقبال خریداران محصولات هوشمند قرار گرفته اند و اگرچه از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی برخوردار نیستند اما می توانند به خوبی از پس اجرای کارهای روزمره ای همچون چک کردن ایمیل، خواندن کتاب های الکترونیکی، خریدهای آنلاین و غیره برآیند.
در طی یکی دو سال اخیر، شاهد رونمایی و عرضه محصولات متعددی در این زمینه بوده ایم و حال کمپانی NComputing، از کروم بوک جدید خود تحت عنوان Chromebook CX110 رونمایی کرده است.
محصولی که گفته می شود ویژه استفاده در مدارس طراحی شده و قادر است به لطف برخورداری از اپلیکیشن های کروم، امکان مدیریت ویندوز دسکتاپ ها را برای کروم بوک ها فراهم  کند. به طوری که کاربران می توانند به راحتی اپلیکیشن های ویندوز را در کروم بوک ها اجرا کنند.
گفتنی است کروم بوک های این شرکت با کلاینت vSpace می توانند دسترسی راحت و چند کاربره را به اپلیکیشن های ویندوز، جاوا و سیلورلایت فراهم کنند که می تواند قابلیتی کلیدی برای یادگیری و تست اپلیکیشن ها در مدارس باشد.
در خصوص سایر مشخصات این محصول می توان به صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی IPS با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، فضای رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، پردازنده چهار هسته ای، طول عمر باتری ۸٫۵ ساعته و سرعت بوت شدن ۱۰ ثانیه ای اشاره کرد.
گفتنی است پیش فروش این کروم بوک از امروز و با قیمت ۲۲۹ دلار آغاز شده است.

CX110
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا