اخبار

کمپانی LETV دوباره شگفتی آفرید : گوشی LeMax Pro امتیاز شگفت انگیز ۱۳۳هزار را در AnTuTu به دست آورد

چند وقت پیش مشخصات گوشی هوشمند LeMax Pro از طریق بنچمارک GFXBench لو رفت و ویژگی های این گوشی که نشان از یک گوشی بالارده داشت مشخص شد. LeMax Pro به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز شده است. اما جزئیات به همینجا ختم نمی‌شود، به تازگی نتایج بنچمارک این گوشی منتشر شد و امتیاز دیدنی ۱۳۳۳۵۷ را در AnTuTu به ثبت رساند. نمره ای که مشابه آن را در پردازنده ی اگزینوس ۸۸۹۰ و کرین ۹۵۰ به کار برده شده در هواوی میت ۸ دیده بودیم.
 

LeTV-One-Max

 
از ویژگی های گوشی LeMax Pro یا X910 میتوان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ کیو اچ دی (QHD)، رم ۴ گیگابایتی همراه با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و در کنار آنها تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ اشاره کرد. سایر ویژگی های این گوشی متشکل از دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسل و دوربین جلو ۴ مگاپیکسلی است. و در نهایت سیستم عامل این گوشی، اندروید  ۶.۰ مارشمالو قرار گرفته است.
 
اما کدام گوشی قرار است برای اولین بار از اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده کند؟ برخی بر این باورند گوشی شیائومی Mi 5 در ماه  فوریه برای اولین بار با اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی خواهد شد.
 
به هر حال، نتایج بنچمارک گوشی LeTV LeMax Pro منتشر شده اند و نشان از یک گوشی بسیار خوب در سال آینده دارند. گفتنی است که تصاویر موجود در وبسایت Weibo به نمایش در آمده اند.
 
 
۲ BN-LR603_1214SA_M_201512140
منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا