اخبار

کمپانی One Plus درحال فروش قاب SandStone برای IPhone 6 و IPhone 6s

Cover_640-624x351

کمپانی چینی One Plus از قاب SandStone خود که مناسب با گوشی‎های جدید کمپانی Apple یعنی IPhone6 و IPhone6 s است رونمایی کرد که همچنین همراه با آن دعوت‎نامه‎ای را برای خرید تلفن هوشمند OnePlus X برای خریداران عرضه کرده. قاب SandStone در نیمه‎ی دوم ماه دسامبر و با قیمت ۱۹٫۹۹$ منحصرا توسط وبسایت Amazon در دسترس خواهد بود. در ضمن، وبسایت OnePlus.net نیز فزوش آن را پوشش خواهد داد.
 
این قاب ها در تعداد محدود و به منظور فصل تعطیلات در دسترس خواهد بود. بر اساس گفته‎های شرکت Blog Post، قرارداد قاب SandStone به منظور این بود که مردم با گوشی One Plus X به صورت همزمان آشنا شوند. آن همچنین اضافه کرد،” ما این را ساختیم به دلیل این که، در فصل تعطیلات قرار داریم. اشتراک گذاری اهمیت دارد، این تنها در مورد یک قاب نیست. برای ما و برای خیلی از شما، قاب SandStone چیز با ارزش تری را نمایان می‎کند.
 
شاید شما کسی را بشناسید که در نظر دارد یک تلفن هوشمند IPhone 6 بخرد. شاید شما آنقدر به آن‎ها نزدیک باشید ولی نخواهید با آن ها صحبت کنید. این شانس شماست که ناراحتی هایتان را در پشت در گذاشته و فقط به آن‎ها نشان دهید که چه چیزی را از دست داده اند.
در ضمن، شرکتOnePlus  از یک نسخه محدود کاور سخت چرمی نیز برای گوشی هوشمند One Plus 2 با قیمت ۷٫۴۹۹ RS پرده برداری کرد. هم اکنون این قاب سخت در فروشگاه Amazon کشور هند در دسترس است. وبلاگ One Plus اعلام کرد،” طراحان لوازم جانبی در Hard Craft اکنون چرم توسکانی را به شکل منحصر به فرد در قاب‎های سخت با پوشش حیوانات برای گوشی One Plus 2 به ارمغان آورده اند، که از خاکستر شسته شده و چرم دباغی سنتی ساخته شده است.”

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا