اخبار

کنفرانس خبری اپل به روایت آمار و ارقام

اپل در جریان کنفرانس خبری خود از سه محصول جدید تحت عنوان مک بوک پرو، پرده برداشت و بسیاری را خوشحال و شگفت زده و بسیاری دیگر را از تصمیم هایش متعجب ساخت.
به غیر از سخت افزار جدید، شاهد رونمایی از اپلیکیشن های جدید یا آپدیت شده ای نظیر TV برای اپل تی وی و Final Cut Pro X روی مک بوک ها بودیم.
خبری هم از «One More Thing» نبود و کنفرانس سریعا به پایان رسید. حالا از منظری متفاوت می خواهیم اعداد و ارقام رد و بدل شده در این کنفرانس را مرور کنیم.

 

tv-1-w600

۸۰۰۰: تعداد اپلیکیشن های ساخته شده برای اپل تی وی است که البته با معرفی اپ TV و ماینکرفت، باید تعداد آن ها را ۸۰۰۲ اعلام می کرد.

mbp13rd-tb-2016-spgry-finalcutpro1-pr-screen-ed-1-w600

۲۰ درصد: علی رغم تاچ بار زیبا، ترک پد بزرگ تر و پردازنده قدرتمند i7، مک بوک جدید از ورژن پیشین خود ۲۰ درصد کوچکتر است. علاوه بر این، دو برابر ورژن قبلی قدرتمندتر بوده و ۶۷ برابر نمایشگر روشن تری دارد.

appletouchbar-1600-1-w600

۰: تعداد اس دی کارت هایی است که می توانید وارد مک بوک خود کنید. باید یکی از SD Card Reader های اکسترنالی که دارید را به لپ تاپ وصل کنید و اس دی کارت را درون آن قرار دهید. اوه، اپل همه پورت های USB-A را هم که حذف کرده. خب مسئله ای نیست، یک مبدل USB-A به USB-C بگیرید تا SD Card Reader اکسترنال را به آن وصل کرده و اس کارت را درونش قرار دهید. به همین سادگی!

mba-1-w600

۱۰۰۰$: قیمت تنها و آخرین مک بوک ایری است که تقریبا باید فراموش شده به حساب آوریمش.

hss-storage-midas-fc7e18b914ff992da404ff1767e1dfc9-200935858-1-w600

۲ سال: زمانی است که اپل آیپد ایر ۲ را فراموش کرده و هیچ توضیحی در رابطه با وجود ورژن های بعدی آن نداده. طی این دو سال، دو مدل پرو و یک مینی معرفی شده اما ایر نه.

media-2016-10-ssp144-1-w600

۲۵ سال: ربع قرن از تولید و عرضه اولین کامپیوتر همراه اپل با نام PowerBook می گذرد و ببینید کوپرتینویی ها چه مسیری را برای رسیدن به مک بوک پرو ۲۰۱۶ طی کرده اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا