اخبار

گزارش دیگری که حذف دکمه هوم فیزیکی از آیفون ۷ را تایید می‌کند

یکی از مهم‌ترین شایعات مربوط به آیفون ۷ حذف دکمه هوم کنونی از این گوشی و استفاده از یک دکمه مسطح است. اکنون گزارش دیگری درباره این دکمه و قابلیت حساس به فشار بودن آن منتشر شده است.
 
در این گزارش جدید که توسط کارشناسی به نام Mark Gurman در وب سایت بلومبرگ منتشر شده، با استناد به منابع آگاه شایعات قبلی مربوط به بکارگیری دکمه هوم حساس به فشار در آیفون ۷ تایید شده است.
 
لازم به ذکر است که گزارش منتشر شده توسط بلومبرگ تا حدی قابل اعتماد است، به خصوص که توسط شخصی نوشته شده است که پیش از این در وب سایت ۹to5Mac فعالیت می‌کرد و سابقه خوبی درباره پیش بینی مشخصات محصولات آتی اپل دارد. به این ترتیب اگرچه همواره باید در مورد شایعات با احتیاط رفتار کرد، احتمال درست بودن پیش بینی Gurman بالاست.
 
پیش از این هم شایعات مختلفی در همین زمینه خوانده بودیم با این مضمون که اپل قصد دارد به جای استفاده از یک دکمه فیزیکی، آیفون‌های جدیدش را به یک دکمه فورس تاچ مجهز کند که درست مانند ترک پد مک بوک‌های این شرکت می‌توانند حس کلیک کردن حین فشار دادن را برای کاربران شبیه سازی کنند.
 
اگر این پیش بینی ها صحت داشته باشند دیگر لازم نیست که کاربران درباره خرابی دکمه هوم با توجه به متحرک بودن این قطعه نگران باشند.
 
از دیگر شایعات منسوب به آیفون جدید اپل می‌توان به احتمال استفاده از باتری ۱۹۶۰ میلی آمپر ساعت، حذف جک هدفون ، عرضه ایربادهای لایتنینگ و افزایش ظرفیت رم تا سه گیگابایت اشاره کرد. انتظار می‌رود که آیفون ۷ در هفته پایانی شهریور ماه رونمایی شود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا