اخبار

گلکسی اس ۶ اکتیو پرچمدار سخت جان سامسونگ سرانجام معرفی شد

خط مشی سامسونگ در معرفی محصولات جدید تقریبا آشکار و واضح است و همان‌طور که انتظار می‌رفت گلکسی اس‌ ۶ اکتیو بالاخره رسما رونمایی شد.

گلکسی اس۶ اکتیو دستگاه هوشمند سامسونگ مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی از نوع Super AMOLED و با رزولوشن QHD از تراشه Exynos 7420 همانند آنچه پیش از این در نسخه معمولی گلکسی اس ۶ مشاهده کرده بودیم بهره می‌برد اما استانداردهای حفاظتی IP68 و البته Mil-STD-810G همراه آن خواهند بود. استانداردهای یادشده به‌معنای امکان بهره‌گیری از این دستگاه به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری در داخل آب بوده و از سوی دیگر آن‌را به‌طور کامل در برابر گرد و غبار حفاظت می‌کند. همچنین حفاظت در برابر شوک و حرارت از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هوشمند است.
این دستگاه هوشمند همچنین یک برتری دیگر در مقایسه با نسخه معمولی داشته و آن بهره‌گیری از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که در واقع ۴۰ درصد افزایش در ظرفیت باتری را شاهد هستیم. بهره‌گیری از قابلیت شارژ بی‌سیم، به‌طور پیش‌فرض، از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هوشمند است. متاسفانه علی‌رغم وجود شایعات مختلف خبر از امکان بهره‌گیری از مموری‌کارت در این دستگاه نیست و باید از ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی استفاده کنید.
در قسمت دوربین نیز شاهد بهره‌گیری از ترکیب ۱۶ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی به‌ترتیب در پشت و جلوی این دستگاه و البته اندروید ۵.۰.۲ به همراه رابط کاربری تاچ‌ویز هستیم. این دستگاه هوشمند در رنگ‌های سفید، آبی و خاکستری و از چهار روز دیگر البته توسط اپراتور AT&T آماده فروش خواهد بود.
 
 
 

فارنت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا