اخبار

گلکسی نوت ۷ با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات تا نیم ترابایت عرضه می شود!

کمپانی سامسونگ این روزها خود را برای معرفی جدیدترین پرچمدار متعلق به سری گوشی های گلکسی نوت موسوم به گلکسی نوت ۷ آماده می کند. فبلتی که هرچه به زمان رونمایی آن نزدیک تر می شویم، مشخصات و ویژگی های هیجان انگیزتری از آن فاش می شود.
با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز از این عضو جدید خانواده کهکشانی های سامسونگ به بیرون درز کرده است، می توان گفت که گلکسی نوت ۷ با ورود خود، عنوان قدرتمندترین گوشی موجود در بازار را به خود اختصاص خواهد داد.
اما هنر مهندسان سامسونگ تنها در قطعات سخت افزاری نیست. این گوشی با تغییرات عمده ای در بخش نرم افزاری همراه خواهد شد که به عملکرد هر چه بهتر قابلیت های قلم S Pen منجر خواهد شد.
گفته می شود که یکی از تراشه های اگزینوس ۸۸۹۳ و یا اسنپدراگون ۸۲۱، بار پردازشی این گوشی را به دوش خواهند کشید که البته رم ۶ گیگابایتی مبتنی بر لیتوگرافی فوق سریع ۱۰ نانومتری نیز به این تراشه کمک خواهد کرد.
اما در خصوص حافظه داخلی این گوشی باید گفت که شنیده ها حاکی از این است که این نوت ۷ در چند مدل عرضه خواهد شد که یکی از این مدل ها از حافظه ۲۵۶ گیگابایتی بهره خواهد برد و از آن جایی که قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی نیز برای این گوشی پیش بینی شده است، می توان با یک کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، میزان فضای ذخیره سازی بالقوه گلکسی نوت ۷ را به ۵۱۲ گیگابایت رساند.
در حال حاضر، هیچ کدام از گوشی های موجود در بازار از قابلیت پشتیبانی از نیم ترابایت حافظه داخلی برخوردار نیستند و این خبر، قطعاً می تواند برای آن هایی که همواره از فضای محدود ذخیره سازی در گوشی های هوشمند گله می کردند، خبر خوبی باشد.
البته تنها مشکلی که در این بین وجود دارد، قیمت بالای این نسخه در مقایسه با مدل های دیگر است که ممکن است بسیاری از کاربران را از خرید منصرف کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا