اخبار

گوشی اچ تی سی وان ام ۹ پرایم در آلمان معرفی شد

اخیراً وب‌سایت بخش آلمان کمپانی اچ تی سی از یک گوشی هوشمند تازه وارد رونمایی کرده است. اچ تی سی وان ام ۹ پرایم (Camera Edition) نام این محصول است که نسبت به مدل اصلی آن وان ام ۹ از پیشرفت‌هایی برخوردار بوده و با قیمت ۶۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با گوشی HTC One M9 Prime Camera Edition آشنا شویم.

در سال ۲۰۱۴ میلادی اچ تی سی گوشی هوشمند وان ام ۸ را روانه بازار کرد . سال ۲۰۱۵ نیز دنباله رو این قضیه شاهد عرضه هندست وان ام ۹ به بازار بودیم. درست زمان عرضه این محصول، گوشی هوشمند دیگری نیز با نام وان ام ۸ اس دیده شد که به‌جز سخت افزار، از نظر طراحی و ویژگی‌ها تفاوتی بین این محصول و مدل اصلی آن وان ام ۸ نیست.
در سال جاری وان ام ۹ جای خودش را به اچ تی سی ۱۰ (HTC 10) داد تا این محصول پرچم‌دار جدید تایوانی‌ها لقب گیرد. اما این تنها محصول بالارده اچ تی سی در سال ۲۰۱۶ میلادی نخواهد بود. اچ تی سی وان ام ۹ پرایم (Camera Edition) نام یکی دیگر از محصولات این کمپانی است که در وب‌سایت بخش آلمان اچ تی سی معرفی شده است. این محصول نیز مطابق مدل‌های ام ۸ و ام ۸ اس از سخت افزار داخلی متفاوتی برخوردار است که از مهم‌ترین تغییرات به وجود آمده در آن می‌توان به تراشه و دوربین اشاره کرد.
اچ تی سی وان ام 9 پرایم (Camera Edition)
سال ۲۰۱۵ اچ تی سی پرچم‌دار خودش را همراه با یک تراشه اسنپدراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت رم روانه بازار کرد. این تراشه دارای معماری ۶۴ بیتی بوده و از هسته‌های قدرتمند Cortex-A57 و Cortex-A53 بهره می‌برد. این تراشه متأسفانه علی‌رغم قدرت بالایی که دارد حاوی اشکالاتی نظیر تولید گرمای بیش‌ازحد و افزایش افراطی دمای داخلی گوشی است که منجر به خاموش شدن گوشی هوشمند می‌شود. به همین خاطر اچ تی سی نسخه سال ۲۰۱۶ هندست ام ۹ را همراه با یک تراشه هلیو ایکس ۱۰ ساخت مدیاتک عرضه کرد.

مشخصات گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام ۹ پرایم (Camera Edition)

حال شاهد عرضه گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام ۹ پرایم (Camera Edition) هستیم. این محصول از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به تثبیت کننده اپتیکال عکس و همچنین بهبود‌های نرم افزاری نظیر پشتیبانی از فرمت RAW بهره می‌برد. بر روی کاغذ قدرت این محصول مشابه با هندست اچ تی سی وان A9 است که قدرت بهتری را برای عکاسی با گوشی نسبت به مدل وان ام ۹ دارد. دوربین سلفی این محصول نیز از یک لنز ۴ اولتراپیکسلی بهره می‌برد.
از دیگر مشخصات محصول تازه معرفی شده اچ تی سی باید به وجود یک درگاه میکروUSB، تراشه هلیو ایکس ۱۰ مدیاتک، ۲ گیگابایت رم، باتری ۲,۸۴۰ میلی‌آمپری، صفحه نمایش ۵٫۰ اینچی فول اچ‌دی، بلندگو‌های بوم ساند استریو و همچنین سیستم عامل اندروید اشاره کرد. این محصول در رنگ‌های طلایی، طلایی نقره‌ای و همچنین خاکستری عرضه خواهد شد. قیمت این محصول نیز ۵۵۰ یورو معادل ۶۵۰ دلار خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این محصول تنها مخصوص بازار آلمان است و یا به سایر بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا