اخبار

گوشی ایسوس ZenFone 3 دارای دوربین ۲۳ مگاپیکسلی خواهد بود

آخرین تیزر جدید تبلیغاتی نشان می‌دهد گوشی ایسوس ZenFone 3 دارای دوربین ۲۳ مگاپیکسلی خواهد بود. کمپانی ایسوس در سال‌های گذشته، نسل اول و دوم گوشی‌های ZenFone خود را با موفقیت عرضه کرده و این کمپانی به‌طور طبیعی آماده است تا نسل سوم از گوشی‌های این سری خود را روانه‌ی بازار کند.
گوشی ایسوس ZenFone 3 به نظر می‌رسد که در کامپیوتکس ۲۰۱۶ تایوان رونمایی شود. این کمپانی از قبل با شدت کمی بازاریابی درباره‌ی نسل جدید زنفون خود را آغاز کرده بود؛ اما به نظر می‌رسد با شدت گرفتن فعالیت کمپانی‌های تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند دیگر برای تبلیغ محصولاتشان در فضای آنلاین، این کمپانی نیز به فکر افتاده و یک ویدئوی تبلیغاتی جدید با فرمت gif را در حساب توئیتری خود منتشر کرده است. این تیزر تبلیغاتی، گوشی ایسوس ZenFone 3 را به تصویر کشیده است. کمپانی ASUS قبل از آن نیز، تیزر ویدئویی را در یوتیوب به اشتراک گذاشته بود که در آن سه گوشی به نمایش درآمده بود. سه نسخه‌ی متفاوت از گوشی ZenFone 3 .
در تصویر متحرک منتشر شده، چند عدد به‌ظاهر تصادفی بر روی آن دیده می‌شود؛ اما پیغام بعدی به‌طور کامل مشخص می‌کند که این اعداد تصادفی انتخاب نشده‌اند. اعدادی که در این ویدئو دیده می‌شوند ۹۲، ۴، ۲۳ و ۳ بوده و پیغامی به این شکل در آن دیده می‌شود. “۲۳=۹۲/۴، اما عدد ۳ چیست؟ این اعداد چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟ #Asus #Z3N and #Computex2016 “ درحالی که ایسوس هیچ سرنخ بیشتری درباره‌ی آن ارائه نداده؛ اما گمانه‌زنی‌های آنلاین نشان می‌دهد که احتمالا این کمپانی با این اعداد به یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با لنز واید ۹۲ درجه و قابلیت ضبط ویدئویی ۴K اشاره می‌کند.
جدا از اینکه آیا این چیزی باشد که ایسوس قصد داشته به آن اشاره کند یا خیر؟ اما با دیدن نام گوشی ایسوس زنفون ۳ می‌توان انتظار داشت که این دستگاه از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ قدرت بگیرد. این دستگاه احتمالا از قابلیت ضبط ویدئویی ۴K نیز برخوردار خواهد شد. در این تیزر تبلیغاتی جدید دایره‌های متحدالمرکزی به نمایش گذاشته شده که به نظر می‌رسد لنزهایی دوربینی باشد که در وسط قرار گرفته است. در هر صورت انتظار می‌رود که این گوشی تا چند روز دیگر در تایوان رونمایی شده و مسلما پس از آن جزئیات بیشتری درباره‌ی پرچم‌دار جدید ایسوس به گوش خواهد رسید. در کنار پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی، مشخصات شایعه شده‌ی دیگر برای این گوشی بالا رده نشان می‌دهد که این گوشی به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ دی (رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل)، ۴ گیگابایت رم و پورت یو اس بی برای شارژ و انتقال داده‌ها مجهز شده است.
 
گوشی ایسوس ZenFone 3

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا