اخبار

گوشی بدون حاشیه نوبیا Z11 در ۸ تیر رونمایی خواهد شد

نوبیا Z11 در ۲۸ ژوئن (۸ تیر ماه) وارد بازار خواهد شد. Nubia یک کمپانی گوشی ساز چینی است که سال گذشته دستگاه‌های نسبتا خوبی را روانه‌ی بازار کرد. این کمپانی سال گذشته گوشی‌های Nubia Z9، Z9 Mini و Z9 Max را عرضه کرد. هر سه دستگاه در یک زمان معرفی شد؛ اما این قضیه در مورد مدل‌های امسالی به شکل دیگری اتفاق افتاد.
این کمپانی چینی گوشی نوبیا Z11 مینی را در آوریل گذشته معرفی کرد، درحالی‌که نوبیا Z11 مکس اوایل این ماه معرفی شد و جالب آنکه هنوز برای اعلام گوشی Nubia Z11 تا این تاریخ حرفی زده نشده بود. به‌هرحال کم‌ و بیش تاریخ انتشار این گوشی نیز تائید شد.
این شرکت یک تیزر تبلیغاتی از نوبیا Z11 را در صفحه رسمی خود در ویبو (شبکه اجتماعی مردم چین) منتشر کرد. اگر به تیزر تبلیغاتی بالا نگاهی بیندازید، در کنار عکس کریستیانو رونالدو تاریخ ۲۸ ژوئن را خواهید دید که در کنار این پوستر حک شده است.
این کمپانی در این پوستر هیچ چیزی را مخفی نکرده است. تاریخ انتشار گوشی بدون حاشیه نوبیا Z11 به‌خوبی در کنار عکس رونالدو مشخص شده، این ستاره پرتغالی به‌تازگی تبدیل به سفیر نام برند تجاری نوبیا شده است. این دستگاه به‌ لطف سازمان نظارتی چین، TENAA، لیست مشخصات آن دیده شده و اکنون مشخصات فنی آن کاملا مورد تائید است.
بر اساس لیست منتشر شده تنا، گوشی Nubia Z11 با قابی فلزی دارای یک نمایشگر آمولد فول اچ دی ۵٫۵ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و بدون هیچ حاشیه‌ای در اطراف است. این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۲ با ساختار ۶۴ بیتی قدرت گرفته و یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را روشن نگه می‌دارد. در پشت گوشی نوبیا Z11 یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دوربینی ۸ مگاپیکسلی دیده خواهد شد.
یک اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی این دستگاه جانمایی شده و با سیستم‌عامل اندروید ۵٫۱ لالی پاپ عرضه خواهد شد. بر اساس لیت منتشر شده تنا، این را نیز به ‌خاطر داشته باشید، این دستگاه ممکن است که در هنگام راه‌اندازی با سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو همراه شود. نوبیا Z11 مینی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا برخوردار شده است.
 
نوبیا زد 11

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا