اخبار

گوشی تاشو رده بالای سامسونگ مجوز FCC را دریافت کرد

قبلا خبرهایی در مورد گوشی تاشو رده بالای سامسونگ که پیشتر با اسم مدل SM-W2017 شناخته می‌شد در رسانه‌های خبری منتشر شده بود. بر این اساس گوشی مذکور که یک ماه دیگر در چین با قیمت ۱۴۹۸ دلار عرضه خواهد شد، به تازگی توانسته است مجوز FCC امریکا را نیز دریافت کند. 
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان FCC، گوشی تاشو رده بالای سامسونگ از یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. از طرفی فناوری Quick Charge 3.0 نیز به شارژ شدن سریع‌تر دستگاه کمک خواهد کرد. نسخه ۶٫۰٫۱ سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو نیز به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب است.
 
گوشی تاشو سطح بالای سامسونگ مجوز FCC را دریافت کرد
 
اما جالب است بدانید که چند روز پیش اطلاعات مربوط به این گوشی تاشو رده بالای سامسونگ در بنچمارک GFXBench منتشر شده بود. بر اساس این سری از گزارشات، اطلاعات مشخصات فنی این گوشی شامل برخورداری آن از یک نمایشگر ۴٫۲ اینچی از نوع سوپر آمولد با دقت فول اچ دی به همراه تراشه چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام و واحد گرافیکی آدرنو ۵۳۰ است. از طرفی این گوشی از میزان حافظه رم چهار گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به صورت پیشفرض استفاده می‌کند. جالب است بدانید که این گوشی تاشو در بخش کناری خود دارای یک حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت بوده و از این رو شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های پرچمدار امروزی دارد. علاوه بر آن سنسور سنجشگر ضربان قلب نیز بر روی آن قرار داده شده است.
دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری است که دقت آن برابر با ۱۲ مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین به منظور چت ویدئویی و عکاسی سلفی استفاده خواهد شد. اما موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید این گوشی از درگاه یو اس بی تایپ سی (Type-C USB) استفاده می‌کند. علاوه بر آن سیستم پرداخت مالی سامسونگ پی (Samsung Pay) نیز در آن قابل استفاده خواهد بود.
دریافت مجوز FCC امریکا به آن معنا نیست که سامسونگ قطعا بخواهد این گوشی را در این منطقه عرضه کند. اما در هر صورت اگر این چنینی تصمیمی را هم داشته باشد، مجوز رسمی آن را دریافت کرده و دیگر نگرانی خاصی نخواهد داشت.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا