اخبار

گوشی جدید LeEco نهم تیر معرفی خواهد شد

گوشی جدید LeEco نهم تیرماه از راه خواهد رسید و احتمالا اولین نگاه به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ در آن روز اتفاق خواهد افتاد. کمپانی LeEco یکی از سازندگان رو به ‌پیشرفت گوشی‌های هوشمند در جهان است. پس از راه‌اندازی گوشی Le 1 که اولین گوشی هوشمند این کمپانی به‌حساب می‌آید و به لطف استراتژی قیمت‌گذاری بسیار منطقی، LeEco در بازار پر ترافیک گوشی‌های هوشمند به یک بازیگر بزرگ تبدیل شد. اکنون اعلام شده که این کمپانی قصد دارد تا با برگزاری رویدادی گوشی هوشمند جدید خود را معرفی کند. این معرفی پیشاپیش بسیاری را هیجان زده کرده است.
در حال حاضر LeEco یک تیزر تبلیغاتی جدید برای راه‌اندازی گوشی هوشمند خود در ۲۹ ژوئن در شانگهای چین، منتشر کرده است؛ اما این کمپانی قصد دارد تا در ۲۹ ژوئن کدام گوشی هوشمند را به معرض دید عموم درآورد؟ LeEco هیچ جزئیاتی درباره‌ی مشخصات این گوشی هوشمند منتشر نکرده و ما سعی داریم درباره گوشی جدید LeEco حدس‌هایی بزنیم.
آسیاب شایعات از انتشار گوشی پرچم‌دار بالا رده‌ای از LeEco یاد می‌کند که حتی از گوشی Le Max 2 که در آوریل گذشته رونمایی شد نیز قدرتمندتر است و این در حالی است که برخی خبر‌ها حاکی از آن بود که طراحی پرچم‌دار بعدی این کمپانی بسیار به اسمارت فون Le Max 2 شبیه خواهد بود. گوشی جدید LeEco در دو رنگ آبی و قرمز در بازار جلوه‌گری کرده و با توجه به مشخصات احتمالی آن باید گفت صفت فوق‌العاده، می‌تواند برای تعریف از آن کلمه‌ی مناسبی باشد.

 
 

گوشی جدید LeEco
 
یکی از مهم‌ترین و جالب‌ترین شایعاتی که پیرامون گوشی جدید LeEco در حال گردش است، وجود تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام، رم غول پیکر ۸ گیگابایتی و یک دوربین رو به عقب ۲۵ مگاپیکسلی است. اگر احساس می‌کنید که چنین مشخصاتی نیاز دارد تا تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ ارتقا یابد، باید گفت؛ چنین انتظاری احتمالا بیهوده است؛ اما انتظار می‌رود تا سرعت پردازش آن از ۲٫۱۵ گیگاهرتز به ۲٫۵ گیگاهرتز افزایش یابد. با توجه به سیاست قیمت‌گذاری این کمپانی چینی، احتمالا قیمت گوشی جدید LeEco نباید در خرده‌فروشی‌های آنلاین بیشتر از ۲۹۹۹ یوان، چیزی در حدود ۴۵۵ دلار، باشد و اگر این خبر صحت داشته باشد، فقط می‌توان از یک واژه استفاده کرد؛ بسیار شگفت‌انگیز.
با تمامی این اوصاف به نظر می‌رسد که هنوز برای ملاقات با چنین پرچم‌داری کمی زود است. اسنپدراگون ۸۲۱ هنوز اعلام نشده است و هنوز ۶ گیگابایت رم در بسیاری از پرچم‌داران امروزی جا نیفتاده و استفاده نمی‌شود؛ بنابراین استفاده از رم ۸ گیگابایتی برای ماه ژوئن کمی زود به نظر می‌رسد. گزارش‌هایی نیز وجود دارد که احتمالا LeEco گوشی پرچم‌دار جدید خود را در ماه آگوست عرضه خواهد کرد، شاید این زمان کمی منطقی‌تر و قابل قبول‌تر باشد. در هر صورت رویداد ۲۹ ژوئن می‌تواند خبرهای زیادی به همراه داشته باشد. با ما همراه باشید تا ببینیم این غول تکنولوژی چین در آن روز چه چیزی را برایمان به ارمغان خواهد آورد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا