اخبار

گوشی جدید LG V20، اولین گوشی هوشمند دارای اندروید ۷ نوقا در دنیا

گوشی جدید LG V20، اولین گوشی هوشمند دارای اندروید ۷ نوقا در دنیا

جانشینی عالی برای گوشی LG V10 با امکانات بیشتر و پیشرفته چند رسانه‌ای

 

lg-v20-se-ra-mat-trong-thang-092016-chay-android-7-0-nougat

 
ال‌جی الکترونیکس طی خبری اعلام کرد LG V20، تلفن هوشمند پرچمدار بعدی ال‌جی، اولین تلفن همراه دنیا با سیستم عامل اندروید ۷ خواهد بود.عرضه  LG V20 در سه ماهه سوم امسال آغاز خواهد می‌شود.
LG V20 بر پایه امکانات چندرسانه‌ای پیشرفته و متعدد گوشی هوشمند   LG V10ساخته شده است. این تلفن هوشمند از بسیاری از برترین امکانات سیستم عامل نوقا بهره می‌برد؛ امکاناتی نظیر رابط گرافیکی که توسط Vulkan پشتیبانی می‌شود. قابلیتی که باعث بهبود خیره کننده کیفیت بازی‌ها و صرفه جویی در مصرف باتری بوسیله Doze می‌شود. مشتریان می‌توانند از امکانات جدیدی مانند Direct Reply نیز لذت ببرند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا به سرعت پیام‌های متنی خود را پاسخ دهند یا با استفاده از رابط کاربری اعلان‌ها، نرم‌افزارها را مدیریت کنند.
ال‌جی و گوگل از سال ۲۰۰۹، که اولین تلفن اندروید ال‌جی بر پایه اندروید ۱٫۵ Cupcake عرضه شد، با هم همکاری نزدیکی داشتند. این دو شرکت همکاری نزدیک خود را در عرضه سری تلفن‌های هوشمند نکسوس، که با Nexus 4 در سال ۲۰۱۲ شروع شد و بر پایه اندروید ۴٫۲ Jelly Bean عرضه گردید، ادامه دادند. سپس، Nexus   در سال ۲۰۱۳ با اندروید ۴٫۴ KitKat عرضه شد و پس از آن Nexus 5X در سال ۲۰۱۵ با اندروید ۶٫۰ Marshmallow پرده‌برداری گردید. علاوه بر این، ال‌جی و گوگل برای ارائه ساعت‌های هوشمندی نظیر ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition نیز مشارکت داشتند. این محصول اولین ساعت هوشمند بر پایه پلت‌فرم Android Wear با قابلیت اتصال از طریق شبکه موبایل بود.
جانو چو، رئیس و مدیرعامل مرکز ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: “ما از عرضه اولین تلفن هوشمند دنیا بر پایه نوقا بسیار هیجان‌زده هستیم.LG V20  گامی به پیش برمی‌دارد و امکانات چندرسانه‌ای پیشرفته تلفن پرچمدار قبلی خود را به‌روز و گسترده‌تر می‌کند تا تجربه موبایل متفاوتی را ایجاد نماید و استاندارد جدیدی در تلفن‌های پیشرفته به مشتریان ارائه دهد”.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا