اخبار

گوشی سامسونگ گلکسی واید معرفی شد

سامسونگ دستگاه جدید دیگری از برند گلکسی خود را معرفی کرد. سامسونگ گلکسی واید (Galaxy Wide) نام این دستگاه جدید است. کمپانی سامسونگ در حال حاضر بزرگ‌ترین کمپانی تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان است. نمودار فروش این کمپانی همچنان رو به رشد است. این کمپانی پس از معرفی گوشی‌های مختلف، اکنون با دستگاه جدید دیگری وارد بازار خواهد شد.
 

سامسونگ گلکسی واید

گوشی سامسونگ گلکسی واید دارای یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با کیفیت اچ دی است. قدرت پردازشی لازم برای این دستگاه از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ با فرکانس عملیاتی ۱٫۲ گیگاهرتز ناشی می‌شود. ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می‌دهند.
در بخش ثبت تصاویر، یک دوربین با سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی در پشت آن جای گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی ۵ مگاپیکسلی خودنمایی می‌کند. این دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو بوده و از تکنولوژی پخش دیجیتال چند رسانه‌ای (T-DMB) نیز پشتیبانی می‌کند.
این گوشی با شماره سریال SM-G600S معرفی شده که شباهت بسیاری به شماره سریال گوشی Galaxy On7 دارد. اگر مقایسه سریعی از مشخصات کلیدی این دو دستگاه داشته باشید، خواهید دید که تا حد بسیار زیادی به هم شباهت دارند؛ با این وجود ممکن است که گوشی Galaxy Wide یک نسخه بازسازی شده از مدل On7 باشد.
بد نیست بدانید که گوشی Galaxy On7 مشابه با نمایشگر و پردازنده مدل واید راهی بازار شد؛ اما فضای ذخیره سازی این گوشی دو سیم‌کارته را یک رم ۱٫۵ گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تشکیل می‌داد. این گوشی هوشمند در اکتبر ۲۰۱۵ معرفی شد و در نوامبر همان سال به بازار عرضه گردید.
سامسونگ گلکسی واید از چند هفته‌ی دیگر تنها در کره و با قیمتی در حدود ۲۷۵ دلار در دسترس خواهد بود. جزئیات بیشتری از عرضه‌ی این مدل جدید به بازارهای جهانی وجود ندارد؛ اما مسلما در روزهای آتی خبرهای بیشتری از آن به گوش خواهد رسید. با ما همراه باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا