اخبار

گوشی موتورولا موتو ام (شماره مدل XT1662) تاییدیه تنا را به دست آورد

دیروز گوشی موتورولا موتو ام با شماره سریال XT1663 در بنچمارک GFXBench ظاهر شد. دستگاه کوچکتری که زودتر از نوع مشابه خود، مدل XT1662 دیده شد. امروز نسخه دوم نیز سر از فضای آنلاین درآورد، اما این بار نه در GFXBench، بلکه این دستگاه توانست تاییدیه تنا را به دست آورد و می‌توان اتظار داشت که به زودی سر از بازار های چین درآورد.
لیست جدید منتشر شده در تنا از گوشی Moto M با شماره سریال XT1662 تقریبا مشابه با چیزی است که از این گوشی در بنچمارک GFXBench منتشر شده در ماه ژوئن گذشته دیده شده بود، اما یک ویژگی تغییر بزرگی کرده است. گویا نمایشگر این دستگاه از آن چیزی که در گذشته عنوان شده بود بزرگتر است – پیش از این اندازه نمایشگر ۴٫۶ اینچ توصیف شده بود – مدل XT1662 دارای یک نمایشگر فول اچ دی ۵٫۵ اینچی است که از پردازنده MT6755 مدیاتک با سرعت پردازشی ۲٫۱ گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره‌سازی آن را تشکیل می‌دهد.
این دستگاه مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو بوده، اما پیش‌بینی می‌شود که بعد از انتشار به اندروید ۷٫۰ نوقا ارتقا بابد. در پنل پشتی یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز آن را فراهم می‌کند. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در بالای سنسور اثر انگشت آن جای گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و همچنین برقراری ارتباط ویدئویی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود.
گوشی موتورولا موتو ام با شماره سریال XT1663 که دیروز مشخصات آن منتشر شد، نسخه جیبی‌تر این دستگاه خواهد بود. این مدل به یک نمایشگر ۴٫۶ اینچی و تراشه MT6750 مدیاتک مجهز شده، اما تقریبا بقیه مشخصات آن مشابه مدل XT1662 است.
به نظر می‌رسد که این مدل جدید ادامه روی سری Moto X باشد، هر چند که موتورولا از قبل اعلام کرده بود که این سری بسیار دوست داشتنی را زنده نگه خواهد داشت. شاید هم گوشی‌های میان رده موتورولا Moto M در کنار سری X به خودنمایی بپردازند، هنوز هیچ چیز به طور کامل تایید نشده است؛ اما زمان این موضوع را نیز ناشناخته باقی نخواهد گذاشت.

 

گوشی موتورولا موتو ام

گوشی موتورولا موتو ام

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا