اخبار

گوشی نکسوس ۲۰۱۶ ممکن است دارای لانچر جدیدی باشد !

ما باری چندین ماه است که جدیدترین نسخه ی اندروید که با نام اندروید ۷ نوقا شناخته می شود، به صورت نسخه های آزمایشی دسترسی داشتیم و حال به نظر می رسد گوگل نقشه های جدیدی برای گوشی های نکسوس خود داشته باشد
سایت اندروید پلیس اسکرین شات هایی را منتشر ساخته است که شواهدی از یک برنامه ی جدید در حال توسعه می باشد و برای ویجت جستجو گر گوگل در بالای صفحه، جایگزیینی را دارد و همچنین راه تازه ای برای باز کردن باز کردن برنامه ها به وجود آورده و فضای دکمه های هدایت دگرگون شده است.
 

android

 
همچنین اپ دارور کناری که در نصویر دیده می شود به ذهن می آورد که همان تجربه ای را به ما می دهد که با گوشی T-Mobile G1 داشته ایم. در بالای این اپ دراور ما دکمه ی G را می بینیم که برای جست و جو و تقویم بسیار در جای مناسبی قرار گرفته اند و برای دستیار هوش مصنوعی گوگل بسیار عالی هستند.
 
همین طور که روز ها پشت سر هم می گذرد، ما به معرفی گوشی نکسوس جدید نزدیک تر می شویم، اما این تصاویر لیک شده نیز احتمال دارد که صحیح نباشند و همه چیز  فقط و فقط پس از معرفی گوشی نکسوس است که فاش می شود.
 
همانطور که قبلا هم در سایت خوانده اید، این احتمال وجود دارد که دو مدل گوشی نکسوس به تولید برسند و هر دوی آنها توسط HTC در حال توسعه باشند. اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست.
 

منبع: Engadget
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا