اخبار

گوشی های موبایل ایسوس رسما وارد ایران شدند؛ رونمایی از ۴ گوشی Zenfone در تهران

دفتر رسمی شرکت ایسوس در ایران از چهار گوشی جدید خود در بازار ایران رونمایی کرد. بنا بر اعلام ایسوس این ۴ گوشی از دیروز به شبکه فروش موبایل کشور اضافه شدند.

دفتر رسمی شرکت ایسوس در ایران، دیروز طی مراسمی در هتل پارسیان آزادی از ۴ گوشی جدید که به بازار کشور ارائه شدند رونمایی کرد.
در این مراسم که با حضور مدیران دفاتر ایران و خارومیانه ایسوس برگزار شد ۴ گوشی Zenfone 2 Deluxe، Zenfone 2 Laser، Zenfone Selfie و Zenfone Zoom رونمایی شد و مشخصات فنی این گوشی‌ها برای خبرنگاران رسانه‌های تخصصی و عمومی تشریح شد.

Zenfone Zoom پرچمدار ایسوس

Zenfone Zoom به عنوان پرچمدار این روزهای ایسوس در بازار ایران حاضر شده است و می‌خواهد با رقبای قدرتمندش مبارزه کند. این گوشی از پردازنده ۶۴ بیتی ۴ هسته‌ای اتم اینتل با فرکانس پردازشی ۲.۳ گیگاهرتز بهره می‌برد.
Zenfone Zoom همچنینی از پردازنده گرافیک PowerVR G6430 استفاده می‌کند. رم این گوشی پرچمدار ۴ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت است که می‌توان با استفاده از میکرو اس تا ۱۲۸ گیگابیت حافظه این دستگاه را ارتقا داد. البته این گوشی ۱۰۰ گیگابایت حافظه ابری گوگل درایو را به مدت دو سال به همراه خواهد داشت.
نمایشگر ۵.۵ اینچی این گوشی دارای رزولوشن فول اچ دی (۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل) است که تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل بر اینچی دارد. این نمایشگر از فناوری گوریلاگلس ۴ بهره می‌برد.
همانطو که از اسم Zenfone Zoom مشخص است، ایسوس تمرکز زیادی روی دوربین این گوشی گذاشته است. این گوشی دارای زوم ۳برابری اپیتکال است که با استفاده از لنزهای متعدد به کار رفته در این تلفن هوشمند به دست آمده است. علاوه بر این، Zenfone Zoom قدرت زوم ۱۲ برابری را دارد. برای کمک به کیفیت تصاویر این دوربین از لرزشگیر اپتیکال و دو ال‌ای‌دی دو رنگ استفاده شده است. این گوشی می‌تواند  با سرعت ۰.۰۳ ثانیه بر روی اشیاء مختلف زوم کند. این دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است. البته این دوربین با استفاد از حالت سوپر رزولوشن می‌تواند تصاویر ۵۲ مگاپیکسلی شکار کند.
دوربین دوم Zenfone Zoom با زوایه ۸۵ درجه‌ای در ابعاد تصویر ۵ مگاپیکسلی عکس می‌گیرد. این دوربین قابلیت ثبت بهتر لحظات کاربران را با استفاده از عکاسی پانورامای سلفی فراهم می‌کند.
Zenfone Zoom برای کیفیت دادن به صداها از قابلیت سونیک مستر ایسوس بهره می‌برد و صداها در این گوشی توسط ۵ اسپیکر منعکس می‌شود که بهره‌وری این بخش را ۴۰ درصد افزایش می‌دهد.
با ۳۹ دقیقه شارژ کردن Zenfone Zoom حدود ۶۰ درصد ظرفیت باتری پر می‌شود.
پشت این گوشی نیز مشابه به چرم بوده که لذت استفاده از آن را افزایش می‌دهد. Zenfone Zoom در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه می‌شود.
این گوشی از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آنتن‌های مخصوص Zentenna تا حدود ۲ برابر آنتن‌دهی موثرتر و بهتر دارد. این پرچمدار ایسوس تک سیم‌کارته است.

Zenfone 2 Deluxe شیک پوش و قدرتمند

اکثر مشخصات فنی این گوشی به غیر از مشخصات، جنس بدنه و تعداد سیم کارت دقیقاً همانند Zenfone Zoom است. پردازنده و پردازنده گرافیکی، رم، حافظه داخلی، صفحه نمایش، فناوری صدا، دوربین جلو، باتری و حتی شبکه‌های تحت پشتیبانی Zenfone 2 Deluxe مانند پرچمدار ایسوس است.
دوربین این گوشی دارای زوم و لرزشگیر اپتیکال نیست اما ۱۳ مگاپیکسل بوده و با استفاده از حالت سوپر رزولوشن می‌تواند تصاویر ۵۲ مگاپیکسلی شکار کند.
بدنه با استفاده از طرح مخصوص کریم رشید که از سال ۲۰۱۰ روی نت‌بوک‌های ایسوس استفاده می‌شد، طراحی شده است. این طراحی جذاب نمای خاصی به بدنه داده و برجستگی آن حس جدیدی به کاربر منتقل می‌کند.
این گوشی قابلیت نصب همزمان دوسیم‌کارت را دارد. سیم‌کارت دوم تنها قادر به پشتیبانی از شبکه ۲G است.

Zenfone Selfie برای سلفی‌ خوب

این گوشی میان رده با هدف جذب طرفداران عکس‌های سلفی به بازار ارائه شده است. این گوشی دوربین دوم ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه ۸۵ درجه و ال‌ای‌دی دو رنگ دارد تا علاقه‌مندان به سلفی عکس‌های زیبایی با آن بگیرند.
Zenfone Selfie از پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۱۵ که هشت هسته‌ای است و فرکانس پردازشی ۱.۵ گیگاهرتز دارد، بهره می‌برد.
Zenfone Selfie دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت ارتقاء تا ۱۲۸ گیگابایت و ۱۰۰ گیگابایت فضای ابری گوگل درایو به مدت دو سال است.
نمایشگر این گوشی ۵.۵ اینچ است که از فناوری گوریلا گلس ۴ بهره می‌برد. این گوشی دارای دوربین پشت مانند Zenfone 2 Deluxe است.
باتری Zenfone Selfie ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت است و با آن می‌توان ۲۸ ساعت مکالمه کرد. هر دو سیم‌کارت Zenfone Selfie از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کنند.

Zenfone 2 Laser فوکوس لیزری

دوربین این گوشی میان رده از قابلیت فوکوس سریع با لیزر بهره می‌برد که سبب شده نام آن Zenfone 2 Laser شود. این قابلیت انجام فوکوس اتوماتیک را بسیار سریع کرده تا در صدم ثانیه بهترین فوکوس را انجام دهد.
Zenfone 2 Laser از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد و تراکم پیکسلی ۲۶۷ پیکسل بر اینچی دارد.
Zenfone 2 Laser از اسنپدراگون ۴۱۰ بهره می‌برد. این پردازنده ۴ هسته‌ای است و فرکانس پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز دارد.
دوربین‌های این گوشی مانند گوشی Zenfone 2 Deluxe است و تنها دروبین پشتی از فوکوس لیزری برخوردار است.
Zenfone 2 Laser رم ۲ گیگابایتی دارد و از حافظه ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقاء تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر را دارد. Zenfone 2 Laser همچون سه گوشی دیگر حافظه ابری ۱۰۰ گیگابایتی گوگل درایو را دارد.
این گوشی می‌تواند دو سیم‌کارت ۴G را پشتیبانی کند. ظرفیت باتری این گوشی نیز ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

قیمت و گارانتی

بنا به گفته مدیر فروش ایسوس در ایران این گوشی‌ها با قیمت حدودی ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان به بازار ارائه می‌شوند. کار پخش این محصولات بر عهده ویستاپخش و گارانتی آن به عهده شرکت حامی است. همچنین از این پس بخش موبایل ایسوس به صورت جدی‌تر در ایران فعالیت خواهد کرد و  گوشی‌های این برند را سریع‌تر روانه بازار می‌کند.
 
منبع : زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا