اخبار

گوشی هواوی Maimang 5 ؛ نسخه کوچکتر از هواوی میت ۸

به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد در چهاردهم جولای (۲۴ تیر ماه) نسخه کوچکتری از گوشی هواوی میت ۸ را معرفی کند. گوشی هواوی Maimang 5 که به‌زودی توسط هواوی روانه‌ی بازار خواهد شد، گویا نسخه کوچکتری از میت ۸ باشد.
فقط جهت یادآوری، گوشی Huawei Mate 8 دارای یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. تراشه Kirin 950 در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T880 به آن قدرت داده، در دو نسخه از جهت فضای ذخیره سازی در دسترس بوده که بالاترین مدل آن به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی دوربینی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز به‌خوبی نیروی روشنایی لازم برای آن را فراهم می‌کند.
پوستر تبلیغاتی جدیدی در فضای آنلاین به زبان چینی منتشر شده که ترجمه آن اینچنین است “ از آنچه که جوان – تازه – است، نترسید” یا بهتر است بگوییم که “از جوان بودن نترسید” چنین تعبیری در واقع اشاره دارد که این گوشی با هدف ارائه به نسل جوان تولید می‌شود – یا شاید هواوی با این شعار قصد دارد بگوید که از امتحان کردن چیزهای جدید نترسید!
 
گوشی هواوی Maimang 5
در هر صورت گوشی هواوی Maimang 5 درست به‌مانند هواوی میت ۸ در دو نسخه عرضه خواهد شد که مدل بالاتر آن به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با سیستم تثبیت کننده تصویر نوری (OIS ) و قابلیت ضبط ویدئویی ۴K در پنل پشتی آن جای خواهد گرفت. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۶۵۰ یا ۶۵۲ قدرت خواهد گرفت.
گوشی هواوی Maimang 5 قرار است که با گوشی‌هایی چون اپو آر ۹ و Vivo X7 رقابت کند، هرچند که بر خلاف گوشی OPPO R9 و میت ۸ که بدنه‌ای فلزی دارند، این گوشی با طراحی شیشه‌ای – فلزی ( یک قاب فلزی با دو پنل شیشه‌ای در دو طرف دستگاه) تولید خواهد شد. قیمت‌گذاری این گوشی احتمالا با شروع قیمت از ۲۰۰۰ یوان (۲۹۹ دلار) انجام خواهد شد. جزئیات بیشتری از محصول بعدی هواوی در دسترس نیست.
گوشی هواوی Maimang 5

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا