اخبار

گوشی هوشمند ۶.۴۴ اینچی شیائومی Mi Max رسما معرفی شد

بالاخره پس از شایعات و اخبار فراوان سروکله جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی با نمایشگر بزرگ و قیمت به‌صرفه و اقتصادی پیدا شد. فبلت جدید شیائومی Mi Max همان‌طور که انتظار می‌رفت با صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۴۴ اینچی، ضخامت بسیار اندک ۷.۵ میلی‌متری و وزن ۲۰۳ گرمی به همراه باتری پرقدرت ۴۸۵۰ میلی‌آمپری رسما معرفی شد.
این فبلت همان‌طور که از تصاویر و ویژگی‌های آن مشخص است یکی از خوش‌دست‌ترین فبلت‌های بازار لقب گرفته به‌گونه‌ای که به ادعای شیائومی به‌راحتی با یکدست قابل‌حمل و استفاده است. شیائومی Mi Max قرار است در سه نسخه عرضه و به فروش ‌برسد. مدلی با پردازنده اسنپدراگون ۶۵۲، چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، مدل دیگر با پردازنده اسنپدراگون ۶۵۲، سه گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و مدل آخر با پردازنده اسنپدراگون ۶۵۰، سه گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی که هر سه مدل از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند. فبلت شیائومی Mi Max از رابط کاربری جدید MIUI ۸ بهره گرفته و برای امنیت بیشتر پشت دستگاه به سنسور اثرانگشت مجهز شده است.
Mi+Max_01
شیائومی در کیفیت دوربین‌های این دستگاه نیز دست‌ و دل بازی کرده و برای دوربین اصلی این فبلت جدید از یک نمونه باکیفیت ۱۶ مگاپیکسلی به همراه فلاش دوگانه بهره گرفته و برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند یک نمونه ۵ مگاپیکسلی قرار داده است.
Mi+Max_05
فبلت Mi Max شیائومی در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری روشن از ۲۸ اردیبهشت‌ماه و در سه قیمت ۲۳۰، ۲۶۰ و ۳۰۰ دلار  روانه بازار خواهد شد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا