اخبار

گوشی هوشمند ۷۰ میلیون تومانی ماه آینده عرضه می شود

شرکت نوپای بریتانیایی Sirin Labs اعلام کرده ماه آینده گوشی هوشمندی را با هدف جلب نظر مدیران ارشد عرضه خواهد کرد. این گوشی هوشمند رده بالا با قیمتی نزدیک به بیست هزار دلار با سیستم عامل اندروید کار می کند و در ساخت آن از فناوری های پیشرفته ای استفاده شده که سه سال از وضعیت کنونی بازار جلوتر است. امنیت این گوشی هوشمند نیز در حد ارتباطات نظامی و امنیتی بالا خواهد بود.
شرکت Sirin Labs موفق شده سرمایه ۷۲ میلیون دلاری را جذب کند و قصد دارد نخستین فروشگاه خود را ماه آینده در شهر لندن افتتاح کند. کنگز راکیشف که از سرمایه گذاران اصلی در این شرکت نوپا به شمار می رود پس از آنکه گوشی هوشمندش در سال ۲۰۱۳ مورد حمله هکرها قرار گرفت، به فکر ساخت چنین گوشی هوشمندی افتاد. آقای هاگ از مدیران ارشد و تاسیس کنندگان شرکت نوپای Sirin Labs معتقد است که در حال حاضر هیچ گوشی هوشمندی در بازار وجود ندارد که ترکیبی ایده آل از فناوری های روز دنیا و همچنین امنیت بالا را در اختیار کاربران قرار دهد.
او در این باره می گوید: “گوشی هوشمند ما پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا را در اختیار کاربران قرار می دهد، حتی فناوری هایی که هنوز به صورت عمومی عرضه نشده اند. و علاوه بر این، امنیت این گوشی در حد تماس های نظامی بالا است.”
آقای هاگ درباره قیمت بسیار بالای این گوشی نیز گفته هزاران نفر از مدیران ارشد وجود دارند که مایلند این مبلغ را به ازای گوشی هوشمندی ایمن پرداخت کنند، چرا که در صورت حمله هکرها به گوشی های آنها، ارزش اطلاعاتی که از دست می دهند به مراتب بیشتر خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا