اخبار تکنولوژی

گوشی گلکسی F55 همان C55 خواهد بود

سامسونگ گوشی گلکسی F55 مدتهاست که به عنوان نسخه ریبرند Galaxy C55 5G در هند عرضه می‌شود. دومی اوایل ماه جاری در چین رونمایی شد. گلکسی سی ۵۵ دارای پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱، صفحه نمایش AMOLED پلاس حفره‌دار، دوربین عقب سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۴۵ واتی است.

این گوشی با پنل عقب چرمی عرضه می‌شود. اکنون این شرکت عرضه گلکسی F55 5G را در هند تایید کرده که انتظار می‌رود مشخصات و همچنین طراحی آن را با مدل Galaxy C55 به اشتراک بگذارد. سامسونگ هند در پست X تایید کرد که سامسونگ گلکسی F55 5G به‌زودی با دوربین سه گانه عقب و روکش چرم گیاهی در این کشور عرضه خواهد شد.

ویدیوی پیوست شده مدل آینده را با پنل پشتی چرمی برنزه و نارنجی مایل نشان می‌دهد. دو خط عمودی به صورت دوخت در لبه‌های چپ و راست پنل دیده شده و این پست همچنین در دسترس بودن گوشی Flipkart را تایید کرد.

طراحی سامسونگ گلکسی F55 5G که توسط این شرکت مورد توجه قرار گرفته، مشابه طراحی Galaxy C55 5G است. حتی گزینه رنگی شبیه به نوع نارنجی گوشی بوده که در چین عرضه شد. این مدل همچنین در رنگ مشکی معرفی شد که ممکن است به عنوان گزینه‌ای برای Galaxy F55 5G در هند نیز موجود باشد.

قابل ذکر است که گلکسی C55 شبیه به گوشی گلکسی M55 است که اخیراً در هند عرضه شد. این گوشی‌ها از نظر مشخصات شباهت‌هایی دارند، اما گلکسی M55 دارای روکش چرمی گیاهی نیست.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که سامسونگ گلکسی F55 5G احتمالاً با پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ Super AMOLED Plus با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت، ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و One UI 6.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ هم شامل این گوشی می‌شود.

گوشی گلکسی F55 در نزدیکی

سامسونگ گلکسی F55 5G همچنین دارای یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS) و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی همراه با یک لنز فوق عریض و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی در عقب است. یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سلفی هم تدارک دیده شده و احتمالاً از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی هم در کار است.

در دیگر خبرها انتظار داریم سامسونگ به زودی گوشی جدیدی به نام تلفن گلکسی F55 5G را در بازار هند معرفی کند. افشاگری‌ها نشان می‌دهد که این نسخه یک ریبرند از گلکسی M55 5G باشد که اخیراً معرفی شده است و مشخصات مشابهی دارد.

گزارش جدیدی توسط افشاگر @yabhishekhd در X (توئیتر سابق) به تازگی قیمت سامسونگ Galaxy F55 5G در هند را فاش کرده است. این نشان داده که گوشی در سه پیکربندی به فروش خواهد رسید. نسخه پایه ۸/۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود که با قیمت ۳۲۹ دلار به فروش می‌رسد. مدل میان‌رده ۸/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۳۵۹ لدار عرضه می‌شود در حالی که نسخه برتر با پیکربندی ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۳۹۵  دلار  به فروش می‌رسد. قیمت ها با Galaxy M55 5G در بازار هند بسیار مطابقت دارد.

با توجه به ماهیت ریبرند گوشی، می‌توان انتظار داشت F55 5G بیشتر مشخصات را با M55 5G به اشتراک بگذارد. مشخصات مورد انتظار شامل پردازنده کوالکام Snapdragon 7 Gen 1، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED Plus با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت و فناوری Vision Booster می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا