اخبار

گوشی EX1 شرکت ماکوکس با باتری ۹۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

ظاهرا موضوع عمر باتری و میزان شارژدهی آن در گوشی‌های هوشمند آنقدر اهمیت پیدا کرده که شرکت‌های کوچک و بزرگ تولیدکننده اهمیت زیادی برای آن قائل شوند. امروز خبری منتشر شده که یک شرکت گمنام چینی به نام MACOOX محصولی پایین‌رده را با باتری ۹۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی کرده است.
شاید بارها برای کاربران زیادی پیش آمده که آرزو کرده باشند باتری گوشی آنها بتواند چند دقیقه بیشتر شارژدهی داشته باشد. حالا به نظر می‌رسد خبر عرضه گوشی پایین‌رده EX1 از شرکت گمنام ماکوکس چین می‌تواند این دست از خریداران را خوشحال کند. این گوشی اندرویدی به یک باتری ۹۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.
از نظر ظاهری ای‌ایکس ۱ جای هیچ تعریفی ندارد و بیشتر شبیه یک پاوربانک به چشم می‌آید. این گوشی به یک نمایشگر ۴.۵ اینچی، ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای مجهز شده است. شرکت سازنده برای ای‌ایکس ۱ از یک سنسور دوربین ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل استفاده کرده است.
ضخامت این گوشی حدود ۱۴ یا ۱۵ میلی‌متر است که قطعا باید جیب شما جایی برای نگهداری چنین محصولی داشته باشد. به هر حال اگر خیلی به داشتن شارژ باتری اهمیت می‌دهید یا به عنوان یک دستگاه همراه برای استفاده از GPS و اینترنت فکر می‌کنید، ای‌ایکس ۱ می‌تواند در مواقع حساس به شما کمک کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا