اخبار

گوشی G9 Plus هواوی رونمایی شد؛ دوربین ۱۶ مگاپیکسلی + رم ۴ گیگ

کمپانی چینی هواوی ساعاتی پیش از جدیدترین اسمارت فون خود موسوم به جی ۹ پلاس پرده برداشت.
 
این گوشی که قرار است ادامه دهنده راه اسمارت فون هواوی جی ۹ لایت باشد، با آن چه تا به امروز درباره آن شایعه شده بود، تفاوت های بسیاری دارد به طوری که نه خبری از دوربین دوگانه است و نه نمایشگر ۵٫۹ اینچی.
 
این گوشی از مشخصاتی همچون صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی با شیشه منحنی ۲٫۵D، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۲۵ با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز و پشتیبانی از سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی برخودار است.
 
باید گفت که جی ۹ پلاس در دو مدل عرضه خواهد شد که مدل نخست از حافظه داخلی ۶۴ و رم ۴ گیگ و مدل دوم نیز از حافظه داخلی ۳۲ و رم ۳ گیگ برخوردار خواهد بود.
 
برای علاقه‌مندان به عکاسی موبایلی نیز باید بگوییم که هواوی در قسمت پشتی این گوشی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است که با ویژگی هایی همچون OIS و PDAF می تواند تصاویری کم نظیر را برای کاربران ثبت کند. طرفداران عکس های سلفی نیز می توانند از سنسور ۸ مگاپیکسلی این گوشی برای این منظور استفاده کنند.
 
سیستم عامل این گوشی مبتنی بر نسخه ۶ اندروید خواهد بود و یک باتری ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعتی، انرژی را رگ های این اسمارت فون تزریق می کند. در خصوص ویژگی های ارتباطی جی ۹ پلاس نیز می توان به مواردی همچون وای فای ۸۰۲٫۱۱ b/g/n/ac، بلوتوث ۴٫۱، USB OTG و پورت USB نوع C در قسمت پایینی گوشی اشاره کرد.
 
قرار است مدل نخست یعنی با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، با قیمت ۳۶۲ دلار روانه بازار خواهد شد و هنوز حرفی از مدل قیمت دوم به میان نیامده است.
 

هواوی
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا