اخبار

گوشی Le Pro 3 در بنچمارک انتوتو امتیاز بالای ۱۶۳ هزار را به دست آورد !!!

طی چند وقت اخیر شاهد درز شایعات، تصاویر و بنچمارک های منتسب به پرچم‌دار بعدی شرکت چینی LeEco بوده‌ایم. در همین راستا به نظر می‌رسد برای شناخت این غول چینی نباید مدت زمان زیادی را صبر پیشه کنیم، زیرا شرکت سازنده ساعاتی پیش دعوت‌نامه مراسم معرفی گوشی Le Pro 3 را برای تاریخ ۳۱ شهریورماه ارسال کرد.
در همین راستا چندی پیش مطلع شدیم که گوشی Le Pro 3 ، به عنوان یکی از اولین گوشی های هوشمند مجهز به ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم از راه خواهد رسید. استدلال استفاده از چنین حجمی از رم، کمی سخت است. برخی بر این باورند که ظرفیت بسیار زیادی از چنین مقدار رم غول پیکری می‌تواند به در نخور باشد و اصولا به کار نیاید. در هر صورت اگر بنچمارک انتوتو دستکاری نشده باشد، باید گفت که به سختی می‌توان از چنین تلفن همراه قدرتمندی چشم پوشی کرد.
علاوه بر این همان‌طور که در تصویر دعوت‌نامه نیز مشخص است، بدون شک یکی از نقاط قوت گوشی مورد بحث عمر شارژ باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی آن است که قادر است به راحتی نمونه‌های مشابه به کار گرفته شده در آیفون‌های نسل جدید را لِه کند.
 
گوشی Le Pro 3
همان‌طور که می‌دانید، گوشی LeEco Le Pro 3 از یک تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱ قدرت گرفته که این روزها در بیشتر پرچم‌داران معروف دنیا استفاده می‌شود. همچنین یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن تعبیه شده و در جلو برای گرفتن سلفی و ارتباط ویدئویی، دوربینی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. در آخر لازم است بدانید که گوشی لی اکو لی پرو ۳ ، در دو مدل با حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا