اخبار

گوشی LeEco Le Pro 3 در بنچمارک انتوتو امتیاز بالای ۱۶۳ هزار را به دست آورد

گوشی LeEco Le Pro 3 محصول قدرتمند دیگری از کمپانی لی اکو در بنچمارک انتوتو ظاهر شد و امتیازی شگفت انگیز را برای خود رقم زد. این کمپانی چینی به نظر می‌رسد که امسال قصد دارد تا با معرفی گوشی های پرچمدار قدرتمندی بازار را به تسخیر خود درآورد. چندی قبل دستگاهی از این کمپانی در بنچمارک انتوتو امتیاز بالای ۱۵۰,۰۰۰ را به دست آورد؛ اما گویا این دستگاه نیز در برابر محصول جدیدی که دیروز در بنچمارک انتوتو ظاهر شد، حرف چندانی برای گفتن نداشته است. دستگاه معرفی نشده لی اکو در این بنچمارک توانست امتیاز ۱۶۳,۵۴۶ را به دست آورد.
گفته می‌شود که این محصول خاص، گوشی LeEco Le Pro 3 است که کمی با مدل قبلی Le Pro 2S متفاوت است. هر دو گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام مجهز شده‌‌اند. بنابراین فرض را بر این می‌گذاریم که این دستگاه ها در واقع یک محصول است و یا اینکه نسخه های متفاوتی از یک دستگاه هستند. تصویر بنچمارک انتوتوی این دیوایس در شبکه اجتماعی چین (ویبو) منتشر شد؛ بنابراین هیچ راهی وجود ندارد که به درستی بتوان مشروعیت آن را تایید کرد. در لیست منتشر شده، برای لی اکو Le Pro 3 وجود ۶ گیگابایت رم تایید شده است، حال آن که از قبل گفته شده بود که محصول جدید لی اکو با رم عظیم ۸ گیگابایتی معرفی خواهد شد.
استدلال استفاده از چنین حجمی از رم، کمی سخت است. برخی بر این باورند که ظرفیت بسیار زیادی از چنین مقدار رم غول پیکری می‌تواند به در نخور باشد و اصولا به کار نیاید. در هر صورت اگر بنچمارک انتوتو دستکاری نشده باشد، باید گفت که به سختی می‌توان از چنین تلفن همراه قدرتمندی چشم پوشی کرد.
گوشی LeEco Le Pro 3
انتظار می‌رود که فضای ذخیره سازی این دستگاه با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تکمیل شود. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن تعبیه شده و در جلو برای گرفتن سلفی و ارتباط ویدئویی، دوربینی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.
احتمال می‌رود که لی اکو ماه آینده این دستگاه را در برخی مناطق به نمایش درآورده و آن را برای ورود به بازار آماده کند. زمان برای ورود به ماه سپتامبر به شمارش معکوس افتاده است. کنفرانس های قبل از نمایشگاه IFA 2016 نیز در حال برگزاری است. این ماه برای دوستداران فناوری ماه پرهیجانی خواهد بود. با ما همراه باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا