اخبار

گوشی LeEco Le Pro 3 در دو نسخه متفاوت به بازار عرضه خواهد شد

تقریبا یک هفته پیش بود که خبرهایی مبنی بر وجود یک باتری بزرگ در گوشی LeEco Le Pro 3 مورد توجه رسانه های خبری قرار گرفت. علاوه بر این اطلاعات دیگری نیز منتشر گردید که خبر از  معرفی رسمی این گوشی جدید در تاریخ ۲۱ام ماه سپتامبر (مصادف با ۳۱ شهریور ماه) می‌داد. امروز هم تصاویر جدیدی از لی اکو لی پرو ۳ منتشر شده که ظاهر این گوشی را بیش از پیش برای ما آشکار می سازد.
این گوشی سطح بالا در دو نسخه متفاوت به بازار عرضه خواهد شد؛ یکی از این نسخه‌ها که دارای میزان حافظه رم ۸ گیگابایتی است، صفحه نمایشی با ابعاد ۵٫۷ اینچ داشته و از فناوری ۲٫۵D استفاده می‌کند. علاوه بر آن میزان دقت نمایشگر گوشی نیز برابر با ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل خواهد بود.
 
قلب تپنده این گوشی چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام (که دارای چهار هسته در بخش CPU است) بوده و در کنار آن واحد گرافیکی آدرنو ۵۳۰ نیز دیده می‌شود. میزان حافظه داخلی پیشفرض این گوشی معادل ۲۵۶ گیگابایت است و در قسمت پشتی گوشی نیز دوربین های دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی یافت خواهد شد. جالب است بدانید که دوربین سلفی این گوشی حرفه ای دارای حسگری با دقت ۱۶ مگاپیکسل بوده و از آن می‌توانید در ثبت تصاویر سلفی و همچنین مکالمات ویدئویی استفاده نمایید. باتری غول آسای ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز باعث خواهد شد به جهت انجام کارهای سنگین، نیاز به شارژ کردن متوالی گوشی نباشد. این نسخه قیمتی بین ۴۶۳٫۸۳ تا ۵۹۸٫۵۳ خواهد داشت.
 
تصاویر جدیدی از گوشی LeEco Le Pro 3 منتشر شد
اما نسخه دیگر گوشی LeEco Le Pro 3 دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی با فناوری ۲٫۵D بوده و دقت تصویری معادل ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. این نسخه نیز دارای چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام بوده اما از میزان حافظه رم شش گیگابایتی استفاده خواهد کرد. میزان حافظه داخلی پیشفرض در این نسخه معادل ۶۴ گیگابایت بوده و یک دوربین اصلی با دقت ۱۶ مگاپیکسل و همچنین یک دوربین سلفی با دقت ۸ مگاپیکسل دارد. ظرفیت باتری این مدل برابر با ۴۰۷۰ میلی آمپر ساعت بوده و در نهایت احتمال می‌دهیم قیمتی بین ۳۱۴٫۱۶ تا ۴۴۸٫۸۶ دلار داشته باشد. هر دو مدل گوشی در زیر دوربین اصلی خود دارای یک حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت نیز هستند.
 
تصاویر جدیدی از گوشی LeEco Le Pro 3 منتشر شد
امروز تعدادی تصویر در شبکه اجتماعی چینی Weibo میان کاربران دست به دست می‌شد که گفته می‌شود مربوط به گوشی LeEco Le Pro 3 است. بر اساس تصاویر منتشر شده، بدنه این گوشی از جنس فلز بوده و از طرفی طراحی آن شباهت بسیار زیادی به دیگر گوشی های هوشمند تولید شده توسط کمپانی LeEco دارد. هر دو تصویر منتشر شده تنها بخش پشتی گوشی و طراحی آن را به نمایش می‌گذارند. در هر صورت می‌بایست چند روز دیگر (تا تاریخ معرفی رسمی گوشی) منتظر ماند و دید که این گوشی قدرتمند اندرویدی به چه شکل بوده و چه قابلیت های جدیدی را ارائه خواهد داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا