اخبار

گوشی LG Zero ، میان رده فلزی ال جی در اروپا عرضه شد

 

 
 
شهریور ماه گذشته بود که کمپانی ال جی ، گوشی میان رده LG Class را در کشور زادگاه خود ، کره جنوبی معرفی کرد.یکی از ویژگی های جالب این میان رده که پیش از این کمتر در گوشی های ال جی شاهد آن بوده ایم ، استفاده از بدنه ای فلزی از جنس آلومینیوم در آن است.حالا ال جی این گوشی را با نامی متفاوت ( LG Zero ) روانه بازار های اروپایی کرده و اولین کشور میزبان گوشی LG Zero ، ایتالیا می باشد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.
 
همانطور که در بالا اشاره کردیم ، برخلاف اکثریت گوشی های الجی، Zero / Class از جنس فلز الومینیوم است.این گوشی به یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰x1280 پیکسل مجهز شده و قلب تپنده آن را تراشه چهار هسته ای Snapdragon 410 به تپش درآورده است.
 
این گوشی ۱۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا دارد و باتری آن دارای ظرفیتی ۲۰۵۰ میلی آمپر ساعتی است.جالب است بدانید که گوشی LG Class که ابتدا در کره جنوبی معرفی گردید ، دارای ۲ گیگبایت رم می باشد ، این در حالی است که نسخه اروپایی آن یعنی LG Zero ، دارای ۱.۵ گیگابایت حافظه رم است !
 
یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربر را به عهده گرفته و مدیریت نرم افزاری این گوشی را سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ انجام خواهد داد.
 
گوشی هوشمند LG Zero از شبکه LTE پشتیبانی کرده و نسخه آنلاک شده آن در ایتالیا حدود ۳۲۰ دلار فروخته می شود.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا