اخبار تکنولوژی

گوشی Reno 12 Pro با قابلیت تماس بلوتوثی بدون شبکه همراه است

شایعات جدیدی در مورد گوشی Reno 12 Pro اوپو وجود دارد که به لطف اطلاعات فاش شده از منبع معتبر Digital Chat Sation منتشر شده است. این نشان می‌دهد که این گوشی از چیپست مدیاتک Dimensity 9200 “Star Speed Edition” قدرت می‌گیرد.

پسوند فانتزی روی نام باید به معنای سرعت فرکانس بیشتر در مقایسه با نسخه ساده Dimensity 9200 Plus باشد. همچنین در مورد تنظیمات حافظه سخاوتمندانه صحبت شده است که به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی می‌رسد.

در عقب ، شایعه شده است که این گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه است. یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی، یک سنسور اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ برای تله فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری وجود خواهد داشت. شایعه شده که دوربین جلو نیز دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی JN5 سامسونگ است.

نکته‌های دیگر از افشا شامل باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۸۰ واتی، قاب‌های جانبی پلاستیکی، موتور لمسی محور X و حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر صفحه نمایش است. این فاش همچنین به یک “عملکرد تماس بلوتوث” بدون شبکه برای تلفن اشاره می‌کند. منبع اطلاعات به جزئیات اشاره نکرد، اما بر اساس نام، انتظار داریم که این ویژگی ارتباطات کوتاه برد را تسهیل کند. با این حال، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی، باید منتظر اعلام رسمی باشیم.

تلفن هوشمند Reno 12 Pro به برادر ارزان‌تر خود، Reno 12 ملحق می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی با تراشه جدید Dimensity 8250، یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K عرضه شود. در مورد دوربین‌ها، انتظار می‌رود که Reno 12 همان سیستم دوربین مدل Pro را تقلید کند. این بدان معناست که یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر وجود خواهد داشت.

گوشی Reno 12 Pro بزودی از راه می رسد

در دیگر خبرها اوپو نسخه ماهواره‌ای اوپو Find X7 Ultra. Find X7 Ultra را معرفی کرد، مدلی که قابلیت پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. نسخه ساده این گوشی در ابتدای سال ۲۰۲۴ عرضه شد، اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین دوگانه پریسکوپ است.

سه ماه پس از عرضه اولیه، این مجموعه بالاخره مدل‌های ارتباطی ماهواره‌ای هیپ‌آپ را دریافت کرد. همانطور که انتظار دارید، پیشرفت اولیه در مدل جدید اضافه شدن قابلیت‌های ارتباط ماهواره‌ای است. گفته می‌شود که مدل ارتباطات ماهواره‌ای دارای طراحی آنتن نوآورانه و ثبت شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تماس‌های ماهواره‌ای دو طرفه برقرار کنند.

علاوه بر این، مدل ارتباط ماهواره‌ای Find X7 Ultra نیز تبادل پیام‌های ماهواره‌ای را تسهیل می‌کند، به این معنی که شما همچنین متن‌هایی را از مناطق دورافتاده که شبکه‌های سلولی غیرقابل اعتماد هستند ارسال می‌کنید. فراتر از ویژگی‌های ماهواره‌ای، زیبایی‌شناسی و مشخصات اصلی گوشی کاملاً منعکس‌کننده ویژگی‌های استاندارد Find X7 Ultra است. این گوشی دارای صفحه نمایش خمیده ۶.۸۲ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۱۶۸×۱۴۴۰پیکسل است و از نرخ نوسازی تطبیقی ۱ تا ۱۲۰ هرتز برای تصاویری روان پشتیبانی می‌کند.

در بخش سخت افزاری پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به همراه رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 قرار دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی دستگاه انرژی بسیاری داشته و همچنین از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی Find X7 Ultra Satellite Edition همچنان با مجموعه دوربین‌های همه کاره خود تحت تاثیر قرار می‌دهد. دارای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه باز و سنسور بزرگ ۱ اینچی و دیافراگم f/1.8 برای عملکرد عالی در نور کم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا