اخبار

گوشی Uhans A101 مدل اندرویدی الهام گرفته از پر فروش ترین گوشی جهان، نوکیا ۱۱۰۰ است

اکنون شرکت نوکیا به دنبال آینده می رود و قصد دارد روی مفهوم گوشی های اندرویدی کار کند اما در همین حین، یک شرکت چینی تولید کننده اسمارت فون به نام Uhans در تونل زمان به عقب بازگشته است. این شرکت رو به گذشته گام برمیدارد چرا که در حال ادای احترام مدرن به پرفروش ترین گوشی جهان است. بله نوکیا ۱۱۰۰!
این دستگاه که شرکت Uhans پیش بینی کرده، A101 نام دارد و این محصول در واقع چهارمین اسمارت فونی ست که توسط این برند تجاری تولید شده است.
این دستگاه از مشخصه های طراحی نوکیا ۱۱۰۰ الهام گرفته است اما یک اسمارت فون اندرویدی باقی مانده است. این گوشی درست مثل نوکیا ۱۱۰۰ بادوام و جمع و جور است و به باتری قابل تعویض مجهز شده است. پنل پشتی با لایه ای از پلاستیک نرم کاور شده و بدنه گردتر از گذشته است. همچنین شیشه ای خمیده صفحه نمایش آن را پوشانده است. Uhans تلاش می کند که این گوشی را به رنگ آبی نفتی تیره عرضه کند که در واقع این گزینه رنگی هم از گزینه رنگی اورجینال نوکیا و ترکیب رنگی آن الهام گرفته است.
این گوشی که A101 نام دارد به اندروید ۶٫۰  مجهز است و با یک صفحه نمایش ۵ اینچی و پردازنده چهار هسته ای مدیاتک به میدان خواهد آمد. این گوشی یک مدل ساده و نه چندان پیشرفته است که احتمالاً در کشور خودش قیمتی کمتر از ۷۰ دلار خواهد داشت. شاید این گوشی نیز به صورت بالقوه توان آن را داشته باشد که مثل مدل اصلی نوکیا، ۲۰۰ میلیون قطعه بفروشد. اما احترام گذاشتن به یک دستگاه برای کاربران و شرکت سازنده آن بسیار ارزشمند خواهد بود که به ندرت در صنعت فوق رقابتی اسمارت فون ها به چشم می خورد.
 

Uhans A101
Uhans A101
Uhans A101

 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا