اخبار

گوشی Vivo X6 هفته آینده معرفی خواهد شد : غول تمام عیار چینی در راه است !

مپانی چینی ویوو ( Vivo ) امروز با انتشار یک تیزر ، خبر از رونمایی گوشی Vivo X6 در تاریخ ۱۱ نوامبر ( ۲۰ آبان ) داد.اگر مشخصات گفته شده برای این دستگاه را باور کنیم باید این نکته را در نظر بگیریم که این محصول قرار است به غولی تمام عیار تبدیل شود !
در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.
کمپانی Vivo در توصیف این گوشی بارها از کلمه «پرسرعت»‌ استفاده کرده است، و شایعه شده که X6 اولین گوشی هوشمند در جهان خواهد بود که به یک گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی مجهز شده است.
Vivo-X6-1
سایر مشخصات فنی این گوشی نیز ، حکایت از قدرت شگفت آور آن دارد.بر اساس شایعات منتشر شده ، گوشی Vivo X6 به یک صفحه نمایش ۶ اینچی Quad HD با تکنولوژی Force Touch مجهز شده است.قلب تپنده این گوشی را پردازنده ۱۰ هسته ای Helio X20 مدیاتک و ۴ گیگابایت حافظه رم به تپش درآورده و همانطور که گفته شد ، این گوشی برای اولین بار به یک گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی مجهز شده است.
از دیگر مشخصات فنی منتسب به گوشی Vivo X6 می توان به دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ، اشاره کرد.
همانطور که می بینید ، مشخصات سخت‌افزاری این گوشی بسیار خوب به نظر می‌رسد و با نگاهی به تصاویر منتشر شده از آن به نظر می رسد که این گوشی در رنگ‌های مختلفی روانه بازار خواهد شد. گفته می‌شود که Vivo X6 به دکمه شاتر مخصوصی برای عکس‌برداری سریع‌تر مجهز است و با سیستم عامل اندروید ۵٫۱ لالی پاپ عرضه خواهد شد.
این که چقدر از این شایعه‌ها درست است هفته بعد مشخص خواهد شد ، اما اگر اطلاعات منتشر شده صحیح باشد ، نظر شما در مورد این گوشی چیست ؟
Vivo-X6-2

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا