اخبار

گوشی Xperia XR احتمالا توسط سونی در نمایشگاه IFA برلین امسال رونمایی خواهد شد

گوشی Xperia XR احتمالا توسط سونی در نمایشگاه IFA برلین امسال رونمایی خواهد شد. تابستان کم کم می‌رود تا جای خود را به پائیز برگ ریز بدهد و این دقیقا همان زمانی است که یکی دیگر از نمایشگاه‌های بزرگ جهانی برپا خواهد شد.
نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی که با عنوان CES شناخته می‌شود در ژانویه گذشته برگزار شد. کنگره جهانی موبایل (MWC) در ماه مارس در بارسلونا برپا شد و اکنون نوبتی هم که باشد، نوبت به نمایشگاه ifa است که در اولین هفته ماه سپتامبر در برلین برگزار می‌شود.
در حالی که سامسونگ در دو سال گذشته سری‌های جدید گلکسی نوت خود را به جای آن که در نمایشگاه آیفا به نمایش درآورد، در ماه آگوست معرفی کرده است (گویا این نمایشگاه کمی از جذابیت‌های خود را برای غول گوشی ساز جهان از دست داده است)، اما سونی همچنان به این شوی بزرگ جهانی اعتقاد داشته و از هر دو نمایشگاه MWC و IFA برای معرفی محصولات جدید خود استفاده می‌کند؛ نمایشگاه IFA 2016 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
دعوتنامه سونی برای کنفرانس این شرکت در نمایشگاه ifa 2016 برلین برای ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور ماه) ساعت ۱۳:۰۰ به وقت محلی تنظیم شده و به نظر می‌رسد که این کمپانی ژاپنی قصد دارد تا در آن رویداد، جدیدترین گوشی هوشمند خود را معرفی کند. حداقل این چیزیست که با توجه به تصویر به نمایش درآمده از گوشی Xperia در عکس بالا می‌توان دریافت کرد. چندی پیش در برخی از خبرها گوشی Xperia XR با شماره سریال F8331 در فضای وب خودنمایی کرد. این دیوایس به دنبال مدل Xperia X Performance تولید شده است.
شایعات منتشر شده درباره مشخصات گوشی Xperia XR نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک نمایشگر فول اچ دی ۵٫۱ اینچی یا ۵٫۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل خواهد بود. پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ به آن قدرت داده، ۳ گیگابایت رم داشته و یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی وظیفه دارد تا تصاویر قابل قبولی را به ثبت برساند.
انتشار سونی Xperia XR برای سونی می‌تواند بیشتر به عنوان یک به‌روزرسانی جدید برای خط تولید سری سونی اکسپریا باشد. همان طراحی مستطیل شکل با لبه‌هایی گرد و پورت یو اس بی نوع C که هنوز هم در گوشی‌های هوشمند ساخته شده توسط این کمپانی دیده می‌شود. انتشار یک دیوایس در کلاس گوشی‌های پرچمدار در نیمه اول سال و عرضه یک موبایل پرچمدار دیگر در نیمه دوم همان سال، کاری است که Sony اغلب آن را انجام می‌دهد. بنابراین پیش گرفتن چنین روندی برای این شرکت، چیز چندان غریبی نخواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا