اخبار

گوگل : اندروید N در بخش تنظیمات تغییرات خواهد داشت !

اندروید N نام نسخه‌ی بعدی از سیستم‌عامل اندروید خواهد بود که گوگل فعلا نام نهایی آن را اعلام نکرده است؛ ولی حالا شاهد اسکرین‌شاتی از آن هستیم که حکایت از  منوی همبرگری در بخش تنظمیات آن دارد.
 همان‌طور که می‌دانید کمپانی گوگل بر اساس حروف الفبای انگلیسی نسخه‌های جدید سیستم‌عامل اندروید را نام‌گذاری می‌کند و در حال حاضر شاهد اندروید M یا مارشمالو هستیم و انتظار می‌رود که نسخه‌ی جدید این سیستم‌عامل با حرف N شروع شود. بر اساس نظر‌سنجی‌های انجام شده بسیاری از مردم بر این باور هستند که گوگل نام Nougat را برای این نسخه انتخاب خواهد کرد. گفتنی است که Nougat نام نوعی شیرینی است که در ایران به‌عنوان شیرینی سنتی تبریز با نام نوقا شناخته می‌شود.
البته فعلا این نام تنها حدسی است که کاربران می‌زنند و انتظار می‌رود که به‌زودی با نام این نسخه از اندروید آشنا شویم. احتمالا گوگل در کنفرانس I/O که در اواخر بهار و اوایل تابستان برگزار خواهد شد نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید N را معرفی خواهد کرد. این کنفرانس برای ۱۸ تا ۲۰ مه زمان‌بندی شده است.
اندروید N
تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص قابلیت‌های جدید اندروید ان منتشر نشده و گفته می‌شد که شاید در این نسخه شاهد اپ‌دراور نباشیم. البته ال‌جی و سامسونگ نیز در برخی از محصولات جدیدشان اپ‌دراور یا منوی اپلیکیشن‌ها را حذف کرده بودند. بسیاری از تلفن‌های هوشمند چینی نیز فاقد App Drawer هستند. امروز اسکرین‌شات جدیدی از این نسخه توسط Artem Russakovkii منتشر شده است که یکی از فاش‌کنندگان اطلاعات گوگل و اندروید به‌حساب می‌آید. گفته می‌شود که این نسخه از اندروید دارای Hamburger Menu خواهد بود.
منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا