اخبار

گوگل و شروع آزمایش Android N بر روی Nexus 5

دیروز وقتی گوگل پیش نمایش Android N را معرفی کرد، اعلام نمود که این نسخه از سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های با اندروید خالص مانند Nexus 5، Nexus 6P، Nexus 6، و Nexus 9 موجود است. همانطور که اشاره کردیم، Nexus 5 در این لیست جایی نداشت. علیرغم شهرتی که این گوشی دارد، Google گوشی Nexus 5 را برای اجرای روان Android N خیلی قدیمی می‌پندارد.
اما یک شانس برای Nexus 5 که توسط LG تولید شده است وجود دارد تا این گوشی برای همیشه در ورژن ۶.۰ اندروید باقی نماند. با توجه به انبار اطلاعات گوگل، به نظر می‌رسد Android N برای اجرا در Nexus 5 آزمایش می‌شود. شما می‌توانید این موضوع را در عکس همراه این خبر متوجه شوید، همانطور که “android-n-preview” در لیست “Hammerhead” که همان Nexus 5 است، موجود است.
گوشی Nexus 5 چیپ Snapdragon 800 را در داخل خود دارد که دارای پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۲٫۳GHz، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 330، و ۲GB رم است. آیا این‌ها برای اجرای رضایت بخش Android N کافی خواهند بود؟ جواب سوال به نتایج آزمایش‌های گوگل بستگی دارد. هنوز برای آن‌هایی که گوشی Nexus 5 را در دست می‌گیرند امیدهایی وجود دارد که Android N برای دستگاهی که در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۳ میلادی معرفی شد، منتشر شود.
 
n5

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا