اخبار

گوگل قابلیت جدیدی به نام Top Features را به بخش نظرات استور خود اضافه کرده است

شرکت گوگل چند روز پیش خبر داد که از این پس نیازی نیست کاربران برای نوشتن نظر خود درباره اپلیکیشن‌های مختلف پلی استور، از حساب کاربری گوگل پلاس استفاده کنند. گوگل اکنون از اضافه شدن قابلیت جدیدی به بخش نظرات فروشگاه اپلیکیشن‌هایش خبر داده است.
 
این قابلیت جدید به کاربران امکان می‌دهد که بگویند کدام یک از ویژگی‌های یک اپلیکیشن برای آنها کاربردی‌تر بوده است. اکنون فرآیند نظردهی درباره یک اپلیکیشن نیز بهینه سازی شده است. در هر حال این قابلیت‌های جدید هنوز در اختیار تمامی کاربران اندرویدی قرار نگرفته است.
 
بخش جدید Top Features در بالای Review highlights نمایش داده می‌شود و حاوی نظرات کاربران درباره برخی از قابلیت‌های خاص اپلیکیشن مورد نظر است. این بخش جدید دارای یک فهرست شامل قابلیت‌های مختلف اپلیکیشن‌ها است برای مثال اپلیکیشن Chase Mobile دارای ۵ قابلیت و اپلیکیشن Spotify Music دارای ۱۱ قابلیت است.
 
در حال حاضر Top Features تنها برای اپلیکیشن‌های محبوبی مانند جیمیل، فیسبوک، Spotify Music و Chase Mobile فعال است. هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که چه ویژگی‌هایی موجب اضافه شدن Top Features به یک اپلیکیشن در استور گوگل می‌شود اما بدون شک محبوبیت و تعداد بالای نظرات از مهم‌ترین معیارهای انتخاب هستند.
 
در حالت کلی گوگل از شما می‌پرسد که آیا قابلیت X در اپلیکیشن مورد نظر وجود دارد یا نه و شما می‌توانید به این سوال جواب مثبت، منفی یا مطمئن نیستم، بدهید. این فرآیند ساده و قابل فهم است اما مشخص نیست که گوگل موضوع پرسش‌های خود را چگونه انتخاب می‌کند. این قابلیت برای کاربران اندرویدی بسیار مفید خواهد بود و آنها می‌توانند در یک نگاه با مهم‌ترین قابلیت‌های یک اپلیکیشن آن هم از دید سایر کاربرانی که با این برنامه کار کرده‌اند، آشنا شوند.
 
گوگل طراحی بخش نظرات استور خود را نیز تغییر داده است و این بخش اکنون ظاهری تر و تمیزتر دارد و دیگر لازم نیست که کاربران برای نظرات خود تیتر انتخاب کنند.
 

گوگل پلی
گوگل پلی

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا