اخبار

گوگل Allo در حال از دست دادن محبوبیت خود بین کاربران است

Allo جدیدترین اپلیکیشن پیام رسانی گوگل است که با دستیار گوگل یکپارچه سازی شده است. این اپلیکیشن در اواخر ماه گذشته میلادی عرضه شد اما گوگل آن را در ماه می و در جریان کنفرانس گوگل آی/او معرفی کرد. Allo به همراه Duo که اپلیکیشن چت ویدیویی ست تولید شده و Duo دو هفته پیش از Allo به بازار آمد. با توجه به این نکته، جالب است بدانید که Duo بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده در حالی که گوگل Allo برخلاف شروع خارق العاده اش، وضعیت مناسبی ندارد اما در عرض تنها دو هفته، بیش از ۵ میلیون بار دانلود شده بود. اکنون به نظر می رسد که Allo در حال از دست دادن شهرت خود است.
 
گوگل Allo هنگامی که به رکورد ۵ میلیون دانلود دست یافت در جایگاه هشتم جدول برترین ها قرار گرفت که حدوداً یک هفته پیش اتفاق افتاد. اما از آن به بعد می توان مشاهده کرد که این اپلیکیشن به جایگاه صد و پنجاه و هفتم سقوط کرده است. این آمار دانلود یک افت ناگهانی را تایید می کند و نشاندهنده آن است که کاربران رفته رفته این اپلیکیشن را پاک کرده اند. البته هنوز برای قضاوت درباره گوگل Allo کمی زود است اما واکنش اولیه کاربران کمی متناقض به نظر می رسد.
 
بسیاری از مردم فکر می کنند که Allo هیچ نکته جدیدی برای ارایه ندارد و فقط دستیار گوگل را در خود جای داده که جالب توجه ترین بخش آن است. حال انتظار می رود که گوگل Allo باز هم افت داشته باشد اما این روند کمی تعجب آور است. این اپلیکیشن به تازگی عرضه شده و قبل از محکوم شدن به زمان بیشتری نیاز دارد اما در هر حال این روند برای جدیدترین اپلیکیشن پیام رسان گوگل اصلاً خوشایند نیست.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا