اخبار

گیم لانچر جدید سامسونگ در راه است

طبق اخبار منتشر شده، سامسونگ به‌شدت مشغول کار بر روی گیم‌لانچر جدید خود است و قصد ایجاد یک تحول اساسی دراین برنامه را دارد. ظاهرا این برنامه نو‌ظهور که با عرضه گلکسی‌اس‌‌۷ و اس‌۷ اج معرفی شد، باعث گشته که تمرکز این کمپانی کره‌ای بر روی بازی‌های موبایل بیشتر شود.
در نسخه جدید این گیم لانچر شاهد صحنه‌های بازی، یک بخش تمام صفحه از بازی‌های نصب شده بر روی دستگاه و قسمتی مجزا برای اعلانات بازی‌ها خواهیم بود. شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را علامت‌گذاری کرده و باقی بازی‌ها را در محل قرارگیری در لیست ثابت کنید. به بیان ساده شما قادر خواهید بود لیست بازی‌ها را هرگونه که مد نظرتان هست مرتب نمایید. چینش بازی‌ها به چند روش انجام می‌گیرد و حتی می‌توانید آن‌ها را به صورت دستی مرتب کنید.
برنامه‌ها، لینک‌های وب و تصاویر نیز در بخش صحنه‌های بازی قرار خواهند گرفت و شما می‌توانید آن‌ها را در کانال‌های یوتیوب به اشتراک بگذارید.
 
galaxy-s7_gamaing_game-luncher-3-ITResan-Hamed-Feshki
 
دکمه‌ی شناور گیم تولز درون بازی به شما شارژ باقیمانده باتری، میزان فضای آزاد حافظه و میزان رم استفاده شده را نمایش می‌دهد. در نهایت ضبط کردن بازی و به اشتراک گذاری آن‌ در شبکه‌های اجتماعی نسبت به قبل ساده‌تر خواهد شد.

 
منبع GSMArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا