اخبار

یکی از مدیران ارشد کپکام نیز عقیده دارد Resident Evil 7 «بیش از حد ترسناک» است!

کمپانی کپکام پس از معرفی بازی Resident Evil 7 در مراسم E3 2016، دموی قابل بازی آن را در دسترس طرفدارانش قرار داد و بالاخره معلوم شد که این توسعه دهنده ژاپنی قصد دارد فرنچایز Resident Evil را بار دیگر به ریشه های قدیمی و واقعا ترسناک خود بازگرداند. همراه موبایلستان باشید.
Capcom برای این کار زاویه دید اول شخص را برای بازی جدید در نظر گرفته و همچنین برای نسخه PS4، پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR را ترتیب داده است. اما ظاهرا خود توسعه دهندگان بازی هم نگرانند تجربه آن، سلامتی بازیکنان را به خطر بیاندازد.
مدیر عامل بخش اروپایی کمپانی Capcom عقیده دارد که Resident Evil 7 برای وی «به قدری زیاد از حد ترسناک» است. با این حال این نظر شخصی اوست و این تجربه برای هر کس می تواند متفاوت باشد.

راستش را بخواهید، به نظر من مقداری زیاد از حد ترسناک بود. این به خود شخص بستگی دارد. بعضی ها ممکن است قسمتی از بازی را در VR بازی کنند و بعضی ها ممکن است بخواهند کل بازی را در دنیای واقعیت مجازی تجربه کنند. بعضی هم احتمالا کل بازی را بر روی صفحه نمایش بازی خواهند کرد. این یک انتخاب است.

به نظر می رسد کمپانی کپکام نگران است بازیکنان را با Resident Evil 7 به خطر بیاندازد. آنتوان مولانت، مدیر بازاریابی کپکام در اینباره می گوید:

در زمان ساخت بازی، کل کار توسعه آن بر پایه یک بازی معمولی بود و نه یک تجربه واقعیت مجازی و از همین رو صحنه های ترسناک بسیار زیادی در بازی گنجانده شد. با دیدگاهی که بعد از آزمایش بازی داریم، می خواهیم مطمئن شویم که مردم را واقعا در خطر نیاندازیم.

بازی Resident Evil 7 در تاریخ ۷ بهمن امسال برای پلتفرم های PS4، Xbox One و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا