اخبار

یکی از گزارشگران سری بازی FIFA، دیگر در FIFA 17 صداگذاری نخواهد کرد

برای نزدیک به ۱۰ سال، یعنی از زمان عرضه بازی FIFA 08، هارو متیو و فرانک ساوز، گزارشگری نسخه های مختلف سری FIFA برای مناطقی خاص را برعهده داشته اند. با این حال، ظاهرا این دوران قرار است به پایان برسد و اگرچه متیو کماکان به کار خود ادامه خواهد داد، اما زمان آن رسیده تا ساوز جای خود را پیِر مِنِس بدهد.
کمپانی الکترونیک آرتز اخیرا این خبر را تایید نموده و گفته که یکی از عصرهای طلایی سری بازی فیفا به پایان رسیده است. ساوز پیش از این که در مقام گزارشگر سری بازی FIFA ظاهر شود، در تیم ملی فرانسه بازی می کرد و ۳۹ بازی برای کشور خود به انجام رسانده بود. وی همچنین برای مدتی مدیریت تیم فوتبال اسکاتلندی Hibernian را نیز برعهده داشته است.
منس که قرار است جایگزین جدید ساوز باشد، پیش از این گزارشگر شبکه Canal Football Club TV فرانسه بوده و به همراه متیو، این وظیفه را در FIFA 17 برعهده گرفته است. این در حالی است که بسیاری از گیمرهای فرانسوی، علاقه ای بسیار به این تیم دو نفره داشتند و به نظر نمی رسید که الکترونیک آرتز به این زودی ها، آنها را از یکدیگر جدا کند. باید توجه داشت که منس پیش از این تجربه ای در حوزه بازی های ویدیویی نداشته است و تنها می توان امیدوار بود که از این وظیفه خود با سربلندی بیرون آید.
جالب است بدانید منس بابت سخنانی که طی گزارش های خود به زبان آورده، بارها مورد انتقاد رسانه های مختلف فرانسوی قرار گرفته است. برای مثال بسیاری معتقدند که او به عمد، اشخاص خاصی را مورد انتقاد قرار داده و از اشخاصی دیگر حمایت می کند. در هر حال حالا این طرفداران سری بازی FIFA هستند که تکلیف منس را روشن خواهند کرد و باید دید که وی می تواند دوست داران سرسخت بازی های ویدیویی را راضی نگه دارد یا برای مدتی کوتاه در این سمت قرار خواهد داشت.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا