اخبار

یک بازیکن پوکمون گو در حالی که به شدت مشغول بازی بود، جان یکنفر را گرفت

یک بازیکن پوکمون گو در حالی که به شدت سرگرم این بازی بود باعث کشته شدن یک نفر شد. تاکنون اتفاقات زیادی برای بازیکنان پوکمون گو افتاده است، از برخی سرقت شده، چاقو خورده‌اند، در حین بازی جنازه پیدا کرده‌اند و صدمه دیده‌اند.
تلاش برای گرفتن هیولاهای این بازی مهیج و البته دردسر ساز گویا تمامی نداشته و همچنان در حال قربانی گرفتن است، اما گویا این بار کمی جدی‌تر و غم انگیزتر بوده است. گزارش شده است که به دلیل غفلت یک راننده در جاده که ظاهرا در حال بازی Pokemon Go بوده، یک زن کشته شده است.
شبکه تلویزیونی ملی ژاپن، NHK گزارش می‌دهد که دو زن در حالی که در ساعت ۷:۲۵ عصر دیروز زمانی که در حال عبور از جاده‌ای در شهر توکوشیمای ژاپن بودند با یک خودرو برخورد کرده و یکی از آنها به دلیل آسیب زیاد جراحات وارده در دم جان می‌دهد.
گزارش شده است که راننده ۳۹ ساله این خودرو به نام کنجی گو (Keiji Goh) تایید می‌کند که دلیل عدم توجه او به جاده، بازی کردن با پوکمون گو در حین رانندگی بوده است. زنی که در این حادثه فوت می‌کند، ساچیکو ناکانیش (Sachiko Nakanish) هفتاد و دو ساله بوده و زن دیگر، کایوکو ایگاوا (Kayoko Igawa) شصت ساله، از این تصادف آسیب‌های جدی دیده است.
در این گزارش اشاره شده که این بازیکن پوکمون گو یعنی همان آقای کنجی گو، از آن زمان دستگیر شده و به نقل قول از او گفته شده است: “من در هنگام رانندگی مشغول بازی بودم؛ بنابراین واقعا نمی‌دانم که در جلوی ماشینم چه اتفاقی افتاده است.” علیرغم این که بازی پوکمون گو به همراه آپدیت این ماه خود یک هشدار مخصوص برای بازیکنانی داشت که گمان می‌کنند ایده‌ی خوبیست که در حین رانندگی به شکار هیولاهای این بازی بپردازند، اما همچنان عده‌ای بی توجه به این هشدارها به سرگرمی خود ادامه می‌دهند. به نظرم باید مراقب هر چیزی بود که می‌تواند تا این اندازه، تمرکز افراد را به هم بریزد و بازی پوکمون گو با تمام جذابیت‌های بصری آن نیز از این اصل مستثنی نخواهد بود. شما مراقب خود باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا