اخبار

۱۰ اسمارت فون اندرویدی برتر جهان از نظر پردازنده گرافیکی را بهتر بشناسید

 

photo_2015-11-04_19-43-20

 
وقتی صحبت از گوشی های هوشمند میشود، یکی از فاکتورهای بسیار مهم که مشتریان نیز به آن توجه زیادی دارند، قدرت گرافیکی آنهاست. پردازنده گرافیکی، مهمترین فاکتور در جهت اجرای روان و سریع بازی هاست. طبیعی است آنهایی که گوشی هوشمند خود را برای انجام بازی انتخاب میکنند، باید به این فاکتور توجه ویژه ای داشته باشند!
بنچمارک های گرافیکی ابزاری مناسب در جهت تشخیص قدرت پردازنده گرافیکی اسمارت فون هاست. GFXBench یکی از برترین برنامه های بنچمارک در جهت سنجش قدرت پردازنده گرافیکی است که با آن میتوان گوشی های هوشمند را از نظر قدرت GPU بهتر شناسایی کرد.
ما از همین ابزار معتبر کمک گرفتیم تا برترین گوشی های هوشمند جهان از نظر پردازنده گرافیکی را بهتر بشناسیم. در جدول زیر ۱۰ گوشی هوشمند برتر جهان که در تست بنچمارک Manhattan 3.1 بالاترین امتیاز را بدست آوردند به ترتیب قرار گرفتند. رتبه های اول تا سوم این جدول، همگی در اختیار اسمارت فون های سونی است که به ترتیب اکسپریا Z5 Compact، اکسپریا Z3 Plus و اکسپریا Z5 صدر جدول را تسخیر کردند. در بین ۱۰ گوشی هوشمند برتر نام یکی دیگر از اسمارت فون های سونی دیده میشود که اکسپریا Z5 Premium رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.
در این جدول اکسپریا Z5 Compact با اختلاف فاحش نسبت به اکسپریا Z4 یا همان اکسپریا Z3 Plus در رتبه اول قرار گرفته که میتوانیم با همین سند، اکسپریا Z5 Compact را قوی ترین اسمارت فون جهان از نظر پردازنده گرافیکی بدون هیچ بحثی انتخاب کنیم. نکته دیگری که در این جدول به خوبی قابل مشاهده است، اقتدار پردازنده Adreno 430 است که هر ۱۰ اسمارت فون برتر از این پردازنده گرافیکی قدرت گرفته اند. رده بندی برترین پردازنده های گرافیکی نیز همین موضوع را به خوبی اثبات میکند.
در بین اسمارت فون های پرچمدار در سال ۲۰۱۵ نام HTC One M9 در رتبه هفتم این جدول دیده میشود. همچنین LG G Flex 2 به نمایندگی از این کمپانی کره ای در رتبه ششم قرار گرفته است. در این جدول همچنین نکسوس های ۶P و ۵X به ترتیب در رتبه های بیست و یکم و بیست و دوم قرار دارند. از سامسونگ نیز گلکسی S6 Edge و گلکسی Note 5 پایینتر از گوشی هایی همچون گلکسی S5 و گلکسی Note 4 اسنپدراگون و همچنین گلکسی A3، در رتبه های ۴۹ و ۵۰ این جدول حضور دارند

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا