اخبار

۲۳٫۵ گیگابایت حافظه قابل دسترسی نسخه ۳۲ گیگابایتی گلکسی s6 / s6 Edge

۱۰

اگر در اندیشه خرید تازه ترین پرچم دار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ یا گلکسی اس ۶ اج باشید و فضای ذخیره سازی برای شما از نکات اساسی خرید تلفن همراه محسوب می شود، بهتر است هنگام انتخاب نمونه ۳۲ گیگابایتی، نگاهی نیز به نسخه ۶۴ گیگابایتی آن بیندازید. دلیل این امر چیست؟
طبق تحقیقات انجام شده، گلکسی اس ۶ فاقد درگاه کارت حافظه MicroSD می باشد. همچنین از ۳۲ گیگابایت فضای حافظه، تنها ۲۳٫۵ گیگابایت آن در دسترس می باشند. روند رشد و توسعه سیستم عامل اندروید و رابط کاربری TouchWeiz نیز به گونه ای است که نیاز به فضای حافظه امری اجتناب ناپذیر است.
علاوه بر این موارد، وجود فایل سیستم های خاص که مقداری از فضای حافظه را به خود اختصاص می دهند نیز موردی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. پس این میزان حافظه برای گلکسی اس ۶ سامسونگ، خالی از اشکال نیست!
 
۱۱
 
البته چنین موردی طی روال تکامل گوشی های هوشمند، در سایر مدل ها مانند HTC One M9 هم دیده می شود. نکته ای که باید مد نظر قرار گیرد این است که باید حتما به فضای حافظه اهمیت داد. اگر مدل ۳۲ گیگابایتی را انتخاب نمایید در حدود ۲۳٫۵ گیگابایت، اگر مدل ۶۴ گیگابایتی را انتخاب کنید در حدود ۵۵ گیگابایت و اگر مدل ۱۲۸ گیگابایتی را انتخاب کنید در حدود ۱۱۹ گیگابایت فضای قابل دسترس موجود خواهد بود.
در نهایت این نکته را فراموش نکنید که هیچ یک دارای کارت حافظه MicroSD نیستند. انتخاب شما کدام نسخه خواهد بود؟؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا