اخبار

انتشار تصاویری جدید از نسل دوم دو گوشی گلکسی A5 و A7 سامسونگ

اگر پیگیر اخبار فناوری باشید ، حتما اطلاع دارید که سامسونگ در حال کار بر روی نسل دوم دو گوشی گلکسی A5 و A7 خود می باشد که بر اساس اطلاعات فاش شده ، دستخوش تغییرات مثبتی نسبت به نسخه های قبلی خود شده اند.امروز تصاویری جدید از این دو گوشی لو رفته که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.
بر اساس گزارشات، نسل دوم گوشی‌هوشمند گلکسی A5 سامسونگ، از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره‌مند شده و چیپست اگزینوس ۷ که مجهز به یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T720 بوده، قلب تپنده این گوشی را به تپش در خواهد آورد. دو گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را تشکیل خواهند داد. نسل دوم گلکسی A5 که قرار است به‌صورت پیش‌فرض با نسخه ۵.۱.۱ اندروید آب‌نبات‌چوبی عرضه شود، شماره مدل SM-A510 داشته و دارای بدنه‌ای با روکش فلزی خواهد بود.
نسل دوم گوشی‌هوشمند گلکسی A7 سامسونگ مجهز به یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی سوپرامولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ بوده و از یک چیپست اسنپ‌دراگون ۶۱۵ که مجهز به پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵ است، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی با سنسور ۵ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. این گوشی‌هوشمند جدید که شماره مدل SM-A710 دارد، با اندروید ۵.۱.۱ آب‌نبات‌چوبی عرضه شده و مانند نسل دوم A5 که در بالا بدان اشاره کردیم، دارای یک بنده با روکش فلزی خواهد بود.
در ادامه تصاویر فاش شده از این دو گوشی را مشاهده خواهید کرد :
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا