اخبار

آغاز تحویل گلکسی نوت ۷ سالم به خریداران در ایالات متحده

در حالی که این روزها خرید یک گلکسی نوت ۷ سالم تبدیل به معضلی برای طرفداران کمپانی سامسونگ شده است، ظاهرا فروشگاه بست بای جایگزینی نسخه‌های خراب با سالم این دیوایس را در ایالات متحده آغاز کرده و حتی چندین خریدار دیوایس‌های سالم خود را تحویل گرفته‌اند. جالب توجه است که حتی شما در هنگام تعویض می‌توانید رنگ دیگری از نوت ۷ را نیز سفارش دهید که به نظر نوعی دلجویی از این خریداران به حساب می‌آید.
به نقل از یک پست در ردیت، بسیاری از خریداران تازه‌ترین پرچم‌دار فبلت‌های سامسونگ، دیوایس‌های گلکسی نوت ۷ سالم جایگزین خود را تحویل گرفته‌اند. گفته می‌شود چندین خریدار در یک پست که مربوط به تحویل محصولات سالم به جای گوشی‌های مشکل دار سابق بود نظر گذاشته و اعلام کرده‌اند که از فروشگاه Best Buy محصول خود را خریداری کرده بودند.
در حالی که این قضیه تنها به فروشگاه بست بای محدود می‌شود، انتظار می‌رفت که محصولات سالم تا پیش از ۲۱ سپتامبر به دست این افراد نرسد. با این حال خود سامسونگ رسما تایید کرده است که آغاز تعویض دیوایس‌های گلکسی نوت ۷ سالم را از ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور ماه) آغاز خواهد کرد. پس از آن شرکت حامل Sprint نیز تایید کرده بود که تعویض این گوشی‌ها در همین تاریخ قابل انجام بوده و حتی این احتمال وجود دارد که آن‌ها قبل از تاریخ ذکر شده نیز مرحله ارسال محصولات گلکسی نوت ۷ سالم را آغاز کنند.
برای مصرف کنندگانی که دیوایس خود را از بست بای خریداری کرده‌اند نکات قابل توجهی وجود دارد که می‌تواند مشخص کند شما چه تاریخی گلکسی نوت ۷ سالم خود را تحویل خواهید گرفت. بر اساس اطلاع رسانی‌های این فروشگاه اینترنتی جایگزین سالم این قطعات به صورت اولویت بندی بر اساس تاریخ خرید افراد برایشان ارسال خواهد شد. بنابراین باید در نظر داشته باشید که خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی و بزرگ می‌تواند به مراتب بهتر از خرید در فروشگاه‌های محلی باشد و بدون شک پشتیبانی در خرید محصولات می‌تواند برای خود خریداران سودبخش باشد.
اینک تمامی شعبات فروشگاه بست بای تضمین می‌کنند که دیوایس‌های خراب را جایگزین می‌کنند بنابراین کسانی که این دیوایس را خریداری کرده‌اند می‌توانند با رفتن به شعب مختلف این فروشگاه، با آزمودن دستگاه و در صورت نیاز آن را خیلی سریع جایگزین با محصولی سالم کنند. در جزئیاتی بیشتر باید گفت که دو کاربر از ایالات میشیگان، چندین کاربر از فلوریدا و ما باقی به صورت نامشخصی از سراسر ایالات متحده آمریکا دیوایس‌های سالم خود را تحویل گرفته‌اند. جالب توجه است که شما می‌توانید در هنگام تحویل حتی رنگ دیگری از این محصول را نیز تحویل بگیرید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا