اخبار

آغاز عرضه رسمی ساعت هوشمند جدید سامسونگ؛ گلکسی گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر

چندی پیش خبری مبتنی بر آغاز پیش‌فروش جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ منتشر کرده و آن را برای طرفداران پر و پا قرص سامسونگ اتفاقی خوشحال‌کننده عنوان کردیم. در این اتفاق بست‌بای (Best Buy) مسئولیت پیش فروش ساعت گیر اس ۳ را بر عهده گرفته و در وب سایت خود ثبت نام متقاضیان را انجام می‌داد. اگر چه زمان عرضه ساعت هوشمند گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر در این خبر کاملا مبهم مانده بود، سامسونگ روز گذشته با یک خبر سورپرایز‌کننده ، آغاز عرضه رسمی Gear S3 Classic و Gear S3 Frontier را اعلام کرد.

آغاز عرضه ساعت هوشمند گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر

سامسونگ روز گذشته آغاز عرضه ساعت هوشمند گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر را به طور رسمی اعلام کرد. البته، همانند تمامی محصولات سامسونگ اعم از گوشی‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی، ابتدا بازار داخلی مورد توجه قرار گرفته است، اما برای از دست ندادن مشتریان در سراسر جهان ارسال آن به بازارهای جهانی نیز به زودی آغاز خواهد شد. همان‌طور که بعد از انتشار خبر آغاز پیش فروش این ساعت در آمریکا انتظار داشتیم، پس از کره جنوبی این کاربران آمریکایی هستند که پیش از بقیه، ساعت هوشمند جدید سامسونگ را به دست می‌کنند، چرا که هجدهم نوامبر (۷ روز دیگر) زمان شروع عرضه گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر در این کشور خواهد بود. گفته شده که دیگر کشورها همچون استرالیا، فرانسه، آلمان، انگلستان، سنگاپور و امارات نیز در ماه جاری میلادی این محصول را دریافت خواهند کرد.
سامسونگ دو مدل از گیر اس ۳ را در آمریکا برای پیش خرید معرفی کرده بود: گیر اس ۳ فرانتیر و مدلی زیباتر از آن، گیر اس ۳ کلاسیک. در زمان عرضه ساعت هوشمند گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر قیمت هر دوی آن‌ها از ۳۴۹٫۹۹ اعلام شد، هر چند اپراتور AT&T نام گیر اس ۳ فرانتیر را در لیست تخفیفات خود با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار قرار داده است.
در عرضه ساعت هوشمند گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر به نظر می‌رسد که تنها مدل دوم دارای اتصال LTE بوده و می‌تواند از نسل چهارم شبکه تلفن همراه استفاده کند. به جز این مورد، هر دو مدل کلاسیک و فرانتیر در بسیاری از جهات با یکدیگر تشابه دارند؛ بهره بردن از یک صفحه نمایش سوپر امولد ۱٫۳ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل، مقاومت در برابر آب و خاک، بهره بردن از قابلیت سامسونگ پی (Samsung Pay) تنها در آمریکا و برخی کشورهای دیگر، جی‌پی‌اس، باتری فوق‌العاده ۳۸۰ میلی آمپر ساعتی از جمله امکانات پایه‌ای هستند که هنگام عرضه ساعت هوشمند گیر اس ۳ کلاسیک و فرانتیر به آن‌ها اشاره شده است.

http://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/11/Samsung-Gear-S3-Classic1.jpg

http://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/11/Samsung-Gear-S3-Classic.jpghttp://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/11/Samsung-Gear-S3-Classic-and-Gear-S3-Frontier.jpg

اگر که به دنبال رد پایی از اندروید در این دو مدل هستید، باید بدانید که جستجوی شما راه به هیچ جا نخواهد برد، چرا که تایزن نسخه ۲٫۳٫۱، سیستم عاملی است که قلب نرم افزاری ساعت هوشمند سامسونگ را تشکیل می‌دهد. البته، هیچ جای نگرانی وجود ندارد، چرا که اکثر گوشی‌های اندرویدی قابلیت اتصال به آن‌ها را داشته و مجبور به تهیه گوشی‌های هوشمند سامسونگ برای استفاده از امکانات گیر اس ۳ نیستید، هر چند برای بهره بردن حداکثری از قابلیت‌های آنها انجام این کار شدیدا پیشنهاد می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا