اخبار

آلکاتل ۱X به اندروید گو مجهز خواهد بود

آلکاتل ۱X به اندروید گو مجهز خواهد بود

کمپانی گوگل در سال گذشته میلادی اعلام کرد که در حال ساخت نسخه‌ای از اندروید و برخی از نرم‌افزارهای کلیدی است که برای تلفن‌های همراه هوشمند ارزان‌قیمت بهینه‌سازی شده‌اند. هم‌اکنون کمپانی TCL نیز به معرفی یکی از اولین تلفن‌هایی برآمده است که از پلتفرم یادشده که با نام اندروید گو (Android Go) عرضه‌شده است، بهره می‌برد.
تلفن همراه هوشمند آلکاتل ۱X را می‌توان دستگاه مقرون‌به‌صرفه‌ای به‌حساب آورد که البته مشخصات چندان قدرتمندی ندارد. اما نکته مهم در رابطه با این تلفن همراه هوشمند در این است که آلکاتل ۱X برای ارائه تجربه بسیار مناسب کار با اندروید به کاربر خود نیازی به بهره‌مندی از مشخصات سخت‌افزاری بسیار بالا ندارد. بااین‌حال تمرکز این تلفن همراه هوشمند بر روی ارزش در برابر قیمت پیشنهادی بوده است. لازم به ذکر است که دستگاه یادشده با برچسب به قیمتی ۱۰۰ یورو و حدوداً ۱۲۰ دلار به فروش خواهد رسید.
تلفن همراه هوشمند آلکاتل ۱X مانند هر تلفن همراه هوشمند دیگری که این روزها به بازار عرضه می‌شود از صفحه‌نمایش با نسبت دید ۱۸:۹ عرضه می‌شود که برای دستگاهی با این قیمت بسیار عالی است اما این مدل از صفحه‌نمایش قرارگرفته بر روی آلکاتل ۱X رزولوشن بسیار پایین و معادل ۹۶۰ x ۴۸۰ پیکسل دارد. از دیگر مشخصات مربوط به دستگاه یادشده می‌تواند از پردازنده چهار هسته اس MediaTek MTK۶۵۸۰ به همراه یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نام برد. باتری در نظر گرفته‌شده برای این تلفن همراه هوشمند نیز تنها ۲۴۶۰ آمپرساعتی است و از دوربین ۸ مگا پیکسلی در بده پشتی خود باقابلیت ضبط ویدیوی ۷۲۰p پشتیبانی می‌کند. همچنین دوربین در نظر گرفته‌شده برای سلفی این تلفن همراه هوشمند نیز ۵ مگا پیکسل بوده و پشتیبانی از وای فای ۸۰۲٫۱۱n، بلوتوث ۴٫۲ و ۴G LTE از دیگر مشخصات آن است.
بااین‌حال حسگر اثرانگشتی برای این دستگاه در نظر گرفته نشده است اما ویژگی فیس انلاک به‌کاررفته در آن می‌تواند جایگزین مناسبی برای پسوردهای امنیتی برای قفل‌گشایی دستگاه باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا