آموزش و ترفند

آموزشی از مشاهده IP در موبایل آندروید وIOS

آموزشی از مشاهده IP در موبایل آندروید وIOS,مشاهده IP در موبایل آندروید,IP در موبایل آندروید,IP,موبایل,آندروید,مشاهده آی پی موبایل,مشاهده IP اندروید, مشاهده IP در iOS,سایت آموزشی موبایلستان

شما از این به بعد میتوانید آموزشی از مشاهده IP در موبایل آندروید مرتبط با بخش سیستم عامل را در بخش سایت آموزشی موبایلستان بخوانید. IP دو مدل Dynamic و Static دارد. بیشتر شرکت های ارائه دهنده اینترنت IP داینامیک را در اختیار کاربران قرار میدهند، بدین معنا که در هر بار اتصال به شبکه اینترنت IP شما نیز تغییر میکند. اما در صورت درخواست از شرکت ارائه دهنده اینترنت میتوانید از IP استاتیک استفاده کنید. این IP در هر بار اتصال شما به اینترنت ثابت بوده و تغییر نمیکند و به شخص شما تعلق دارد.

اندروید:
برای مشاهده IP در اندروید وارد Wireless Controls در صفحه تنظیمات شوید. در این صفحه به WiFi Setting یروید. در این صفحه میتوانید آدرس IP خود را مشاهده کنید.

Mobile_IP_02

iOS:
در گوشی های شرکت اپل نیز کافیست به WiFi Networks در تنظیمات بروید. سپس روی علامت مقابل نام مودم کلیک کنید. در صفحه باز شده IP شما قابل رویت است. همچنین میتوانید با رفتن به تب Static یک آی پی استاتیک برای خود ایجاد کنید.

Mobile_IP_03

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا