آموزش عکاسیآموزش و ترفنداخبار

آموزش برنامه ادوب فوتوشاپ اکسپرس برای کاربران اندرویدی

ادوب فوتوشاپ اکسپرس یکی دیگر از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای ویرایش تصویر مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که تجربه ای متفاوت از ویرایش سریع عکس ها و اشتراک گذاری آن ها را در تبلت و یا اسمارت فون شما به ارمغان می اورد. این برنامه ی کاربردی ویژگی ها و امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که براحتی بتوانید به صورت حرفه ای و جالب عکس های موجود در گالری موبایلتان را ویرایش کنید به عنوان مثال قادر خواهید بود چهره خود را با فیلتر ها و ابزار های متنوع و متعدد در تصاویر بهتر کرده و آن ها را به اشتراک بگذارید تا موضوع صحبت های دوستان خود باشید! اپلیکیشن ویرایش تصویر Adobe Photoshop Express که به صورت رایگان توسط Adobe Systems عرضه شده تا به این لحظه بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران سراسر دنیا دریافت گردیده است.  برخی از ویژگی ها و قابلیت های برنامه Adobe Photoshop Express اندروید:
* بخش Basics برای برش، مرتب کردن، چرخش و برعکس کردن و حذف قرمزی چشم تصاویر
* بخش Auto–Fix برای نظیم کنتراست و روشنایی تصاویر تنها با یک لمس !
* بخش Color برای  کنترل وضوح، کنتراست، هایلایت، سایه ها، رنگ ها در عکس ها
* بخش One-touch filters برای انتخاب از میان بیش از ۲۰ افکت خیره کننده و عالی
* به اشتراک گذاری عکس های در شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر، تامبلر و غیره
این برنامه می تواند هم با عکس هایی که مستقیما از داخل برنامه میگیرید کار کند و هم با عکس های گالری شما.اولین مرحله این است که باید مشخص کنید که عکس را از کجا انتخاب نمایید.

ادوب فوتوشاپ اکسپرس

ما یک عکس از گالری اتخاب کردیم و حالا قصد داریم آن را قبل از آپلود کردن در ادوب فوتوشاپ اکسپرس ،ویرایش کنیم.اولین چیزی که به آن بر می خورید در پایین صفه دو دکمه است که نمایش گر ویرایش و دکمه اشتراک گذاری است.
ادوب فوتوشاپ اکسپرس
این حرکت به شما اجازه می دهد که مستقیما عکس خود را به شبکه های اجتماعیتان آپلود کنید.اگر می خواهید قبل از اشتراک گذاری آن را ویرایش نمایید آیکن مداد را لمس نمایید.

قسمت های ویرایش عکس در ادوب فوتوشاپ اکسپرس

ویرایش عکس به شما ۴ گزینه متفاوت می دهد.این دکمه ها در بالای صفحه مشخص شده اند ،این دکمه ها از قرار:تغییر رنگ،چرخش،کراپ کردن و اندازه دهی به تصویر می باشد.همچنین گزینه افکت ها نیز به چشم می خورد.
ادوب فوتوشاپ اکسپرس
هر کدام از این دکمه ها را لمس نمایید زیر مجموعه هایی به شما نشان می دهد .مثلا برای فیلتر ها چند زیر منوی فیلتر داریم که در تصویر مشخص هستند.
ادوب فوتوشاپ اکسپرس
در پایین تصویر ۴ دکمه دیگر موجود است ،آندو،ریدو،کنسل و تایید که برای هر عملی می توانید آن ها را استفاده نمایید.در صفحات دیگر ادوب فوتوشاپ اکسپرس نیز می توانید آیکن های دیگر را ببینید
ادوب فوتوشاپ اکسپرس
 
ادامه این آموزش ادوب فوتوشاپ اکسپرس را در پست های بعدی موبایلستان مشاهده نمایید.
 
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا