اخبار

آنر ۱۰ و کمترین حاشیه صفحه نمایش در بین گوشی های سال ۲۰۱۸

تصاویر واقعی آنر ۱۰ در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر نشان دهنده طراحی فوق العاده ظریف آنر ۱۰ و کمترین حاشیه صفحه نمایش موجود در بین همه گوشی های معرفی شده سال ۲۰۱۸ است.
طبق آخرین خبر های رسیده از هواوی، آنر ۱۰ روز ۳۰ فروردین ماه رونمایی خواهد شد. اما جزییاتی از طراحی این گوشی نیز به همراه تصاویر واقعی آن امروز منتشر شده که نشان می دهد این گوشی یکی از بهترین نسبت های صفحه نمایش به اندازه بدنه را در اختیار خواهد داشت. در ادامه به تحلیل تصاویر منتشر شده و بررسی برخی اطلاعات فاش شده از این محصول می‌پردازیم.

برخی از ویژگی های آنر ۱۰ (Honor 10 ) :

آنر ۱۰ در صفه پشتی طبق آن چیزی که مشخص است از شیشه سه بعدی استفاده کرده اند تا بیشتر به چشم بیاید. پیش‌تر نمونه چنین چیزی را در پوسترهای Honor 10 دیده بودیم، اما برای بخش جلویی، اطلاعات قبلی از وجود بریدگی بالای صفحه و دکمه هوم که اسکنر اثر انگشت هم در آن تعبیه شده بود، خبر می‌دادند.
همچنین انتظار داریم که پردازنده کایرین ۹۷۰ روی این گوشی قرار گرفته باشد و سازندگان به صورت پیش‌فرض از اندروید ۸٫۱ اوریو و رابط کاربری EMUI 8 بهره خواهند برد و ما باید در انتظار استاندارد IP 67 به منظور مقاومت دستگاه در برابر آب و گرد و غبار نیز باشیم. لازم به ذکر است نمایشگر ۵٫۸ اینچی، ۶ گیگا بایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگا بایتی برای مدل گران‌تر، از دیگر مشخصات فنی گوشی است.

قیمت گوشی‌های آنر (Honor):

گوشی های آنر همواره قیمت های عالی و رقابتی در اختیار داشته اند اما متاسفانه باید تا روز ۳۰ فروردین ماه منتظر بمانیم و قیمت دقیق این محصول را ببینیم.
 آنر ۱۰
 آنر ۱۰


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا