اخبار

هر آنچه از PES 2017 انتظار داریم !

بر اساس اخبار منتشر شده از کونامی pro evolution soccer جدید در راه است.درست شهریور سال گذشته بود که کونامی pes2016 را معرفی کرد و با این کار توانست از عملکرد ضعیف خود در سال های گذشته کمی فاصله بگیرد و حالا در اوایل خرداد امسال بود که خبر هایی از انتشار نسخه جدید به گوش می خورد که میتوان این نسخه را شروعی دوباره برای konami دانست.
نکته ای که در این نسخه به چشم می خورد real touch(لمس حقیقی)است که به گفته کونامی با این ویژگی حس واقعی کنترل،پاس و کار با توپ به گیمرها دست می دهد دفاع در این نسخه بهبود یافته و حرکت بازیکنان در دفاع کنترل شده تر و مناسب تر شده است.از ویژگی دیگر در این نسخه اجرای عالی تر دستور العمل هاست که با این کار konami نشان داد که هنوز میخواهد به رقابت با رقیب دیرینه ی خود ea ادامه دهد.
از نکات دیگر این نسخه که konami هم به آن اشاره کرده بهبود کرنر ها و سایت از جناحین است که عملکرد قابل قبول تری نسبت به نسخه های قبل خواهد داشت. konami در این نسخه هم از موتور گرافیکی fox engine استفاده کرده که به لطف استفاده از این موتور گرافیکی چهره و رفتار بازیکنان بهتر و طبیعی تر شده است. از قابلیت های دیگر این نسخه به عملکرد بهتر دروازه بانان میتوان اشاره کرد
با این حال با تمام این ویژگی های ارائه شده هنوز نمیتوان در مورد بازی درست اظهار نظر کرد و باید تا انتشار رسمی بازی منتطر ماند و ببینیم آیا konami می تواند به روزهای اوج خودش برگردد و رتبه از دست رفته خودش توسط ea را پس بگیرد.همچنین گفتنی است گمانه زنی هایی برای انتشار این نسخه بین ۱۳ تا ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۶ مطرح شده است که البته باید منتظر انتشار رسمی از سوی konami باشیم.
 
منیع : زوم تک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا