اخبار

آپدیت امنیتی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج در اروپا منتشر شد

اپراتور آمریکایی AT&T چندی پیش آپدیت امنیتی گلکسی اس ۶ و نسخه‌ی اج آن را برای کاربرانش منتشر کرد و حالا بعد از گذشت مدت نسبتا کوتاهی، کاربران اروپایی نیز این به‌روزرسانی امنیتی را که اهمیت بالایی نیز دارد، دریافت کرده و قادر خواهند بود آن را بر روی اس ۶ و اس ۶ اج خود نصب نمایند.
این به‌روزرسانی امنیتی از آنجایی اهمیت دارد که هم گوگل و هم سامسونگ باگ‌های امنیتی متعددی را برطرف کرده اند و توصیه می‌شود که کاربران به محض دریافت نوتیفیکیشن این آپدیت، آن را دانلود و بر روی دیوایس خود نصب کنند. آپدیت امنیتی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج شامل ۶۶ باگ امنیتی ریز و درشت می‌شود که به صورت مستقیم از سوی گوگل برطرف شده‌اند و همین موضوع اهمیت آن را بالا می‌برد.
در ضمن مهندسان نرم افزاری خود سامسونگ نیز تعداد ۸ باگ مهم را در این دو مدل از اسمارت فون‌های سری گلکسی اس برطرف کرده‌اند که به همراه بهبودهای انجام شده از سوی گوگل، مجموعا ۷۴ باگ را شامل می‌شوند. سامسونگ اعلام کرده بود که این آپدیت امنیتی در هفته‌ی اول ماه سپتامبر عرضه خواهد شد، اما هیچ برنامه‌ی زمانی دقیقی را برای آن اعلام نکرده بود.
 
آپدیت امنیتی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در اروپا منتشر شد
 
به همین دلیل هم کاربران آمریکایی زودتر از همه توانستند این به‌روزرسانی را دریافت کنند و حالا نیز نوبت به ساکنان قاره‌ی اروپا رسیده است. کاربران گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج در سایر نقاط جهان نیز به زودی این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. سامسونگ به آن دسته از کاربرانی که آپدیت‌های امنیتی قبلی را دریافت نکرده‌اند نیز وعده داده است که این به‌روزرسانی به صورت یک آپدیت سیستمی، جدیدترین پچ‌های امنیتی را برای اسمارت فون‌های آنها به ارمغان بیاورد و از این بابت خیالشان راحت باشد.
گفتنی است که آپدیت امنیتی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج برای کاربران اروپایی به صورت OTA انجام می‌شود و ۱۴۰ مگابایت نیز حجم دارد. اگر شما عزیزان هم قصد دریافت این به‌روزرسانی را دارید اما هنوز نوتیفیکیشن آپدیت خودکار آن را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به مسیر Settings / About device / Software update / Update now بر روی دیوایس خود مراجعه کنید و خودتان به صورت دستی امکان دریافت این به‌روزرسانی بر روی اسمارت فون خود را چک کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا